~~Pembaca Yang Setia~~

Thursday, March 19, 2009

Aku yang bernama Ella

Assalammualaikum kwn2..
dah lama xmenulis blog..entah le nape, arini gatal tgn lak...sementara keje xder nih...bek aku menulis jap..hehehe
skrg aku ader dlm ofis.. sorg2 sbb yg lain wat keje kt luar..sadis tol..slalu ditinggalkan..tp nk wat cmne.. aku pn xkesah...lagi aman idup aku..hehehehe..
skrg ni rutin aku cm biase la...pegi keje, balik keje... bosan2... nak isi ngan mende lain pn dah xleh..balik umah dah penat.. mmg xde pe yg special la skrg...
untung dak2 sklh..happy je.. teringat balik zmn dulu2... xpayah wat keje menimbun.. kalu kene wat keje sekolah ke, assignment ke, still rase srnok...
aku rindu sbnrnye sumer tu, rutin aku mase di sekolah... sekolah asrama, kolej, then kt u..sumer tu aku rindu sgt...
tp serindu mane pn aku kt sume kenangan tu, mmg dah xleh patah balik kecuali aku pinjam mesin masa kt doraemon..tp ktne aku nk cari robot kucing tu..heheheeh...
skrg ni, aku sdg wat operasi menjodohkan kwn2 aku hahaha..klako btol la...ye la...aku rase ble tgk dorg bahagia pn aku dh cukup bhgia.. yelah, nk tggu bhgia aku smpai, idak juge muncul hehehe.. jadi ble aku dpt tgk kwn2 aku yg same single cm aku, dh berpunye aku rase puas sgt... hahhahaah..pelik tol la aku nih...
ader x korang yg teringin nk aku jodohkan..meh dftr ngan aku meh..ehhehee..
seswai ngan tajuk aku diatas.. sebenarnye aku nk tnye..adakah korg dipanggil dengan nama yg sama sepanjang masa @ ader nama samaran lain, cm kt umah pnggil nor, kt tmpt keje pnggil ika... heheeheh... aku? mmg xpenah la jwbnye.. sbb tu la tajuknye aku yg bernama ella.. xpaham? ntah, aku pn xpham mende yg aku nk pahamkn korg nih heheheeh...
sbnrnye, dlm seumur idup aku.. mmg nama ELLA je la yg org panggil aku, kt sekolah, kt kolej, kat u... xpenah la ade nama lain sgt... kecuali org yg xkenal aku.. tp kalu berkenalan mmg aku kenalkan sbg Ella, n kat umah pn mmg family aku panggil Ella.. so nama ni dh jadi drh daging aku...hehehe
walaupun aliesha kirana tu nama pena aku, tp xder la smpai jumpa kt tgh jln, org pnggil aku aliesha kirana..hehehe..tetap ella..
dlm English, nama Ella ni mksdnye perempuan yg cantik.. tp cantik ke aku..aku tgk biase je..kalu x, mesti la rmai minat kt aku kn..ehhehehe
k ah..dh jauh dh aku bebel.. nnti aku kene ubah blog aku ni jadi blog bebel farah lak..ahaks..gurau jek farah..jgn mare!! k alll...muahksss...
salam..

No comments:

Related Posts with Thumbnails