~~Pembaca Yang Setia~~

Monday, April 13, 2009

Jawab Soalan Sebentar~~~

Huhuhu~~~saje lyn soklan dr blog farah wlaupun xkene tag..tp farah bg kn..kn..kn..

1.Bekas kekasih saya adalah :
huh~~~soklan sensitip...aku xpenah bercinta la~~~~


2.Saya sedang mendengar :
Faizal Tahir-Coba....lagu yg best ttg org yg frust ~~~


3.Mungkin saya patut :
balik tido.....ngantuk sgt dh ni~~~~

4.Saya suka :melamun, kdg2 smpai ke negeri padang pasir~~~~eheehehe


5.Sahabat-sahabat baik saya :ialah kawan2 yg sentiasa ader mase ske n duke saya~~~

6.Saya tak paham :knape saya setia sgt dlm mencinta~~~


7.Saya kehilangan :keronsang yg jatuh di atas jln raya ketika membonceng motor kakakku utk ke tmpt kerja~~~~


8.Ramai yang berkata: saya ni klako thp gaban~~~tp saya rase sy klako thp cipan jer~~~

9.Makna nama saya :kasih sayang~~~name yg dkt2 la..yg betul2 nama saya..xder~~~adus sadisnyer~~~tp kalu dlm english, nama timangan saya mksudnye cantik..eheheehe~~~


10.Cinta itu adalah:cahaya sanubari, kurniaan tuhan fitrah insani... dan di mana terciptanya cinta di situ rindu bermula~~~~~


11.Di suatu tempat, seseorang sedang :busy membuat kerja dan menghadap komputernya~~~saya pon samer~~~tp xwat keje~~~

12.Saya akan cuba :mencari kerja yg lebey baik n dpt fulus yg lumayan spya sy bley membantu kluarga saya membeli umah baru, kereta baru, bla...bla...~~~~


13.Ayat SELAMANYA membawa maksud : mcm Farah ckp, selamanya ialah satu perkataan, bukannya ayat..sila rujuk buku yg terdapat di pasaran~~~


14.Telefon bimbit saya :teman yg penting tp slalu kecewakan saya ble cpt sgt abis bateri di saat memerlukannye~~xguna punya kawan~~~


15.Bila saya terjaga dari tidur :saya terus ke bilik air utk mandi~~~


16.Saya paling meluat apabila :melihat adik2 ku malas mengemas rumah sedangkan umah mcm tongkang karam~~~


17.Pesta/Parti adalah :sesuatu yg xmungkin diadakan dlm umah aku~~~


18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :seekor kucing belaan saya yg berbulu tebal wlaupun mak die buruk~~~tp dah dibawa lari org dek kerna kecomelan die tu~~~wuwuwuwwuu~~~~


19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :zaman remaja saya di sekolah dan matrik~~~~

20.Hari ini :xde keje nk wat nk xramai org dlm ofis ni~~rase nk demam~~~


21.Malam ini saya akan :kemas bilik sebentar dan tido dgn nyenyak~~~

22.Esok pula saya akan :pegi kerja semula dan wat keje saya~~~buhsan tol~~~


23.Saya betul2 inginkan :keje yg lebih bagus... yg bley bg wit byk~~~


24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :senyum sendiri dan berkata "hmm...comel lg aku ney"


25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :beli kau ader wit, belah la kalu dah xder wit~~~


26.Makanan Barat atau Jepun :hmm..yummy western food, oishi nee mknn jepun~~~2-2 layan~~~


27.Bilik yang terang atau gelap :terang ble nk wat keje, gelap ble nk tdo~~~


28.Makanan segera adalah :makanan yg ingin dimakan dgn segera dek kerana kelaparan yg mencengkam~~~


29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?:tu la pasal~~~~


30.Siapa yang anda nak Tag?:semua yg nk wat..wat la...aimi ke, cda ke...sape2 je la~~~~

No comments:

Related Posts with Thumbnails