~~Pembaca Yang Setia~~

Monday, March 4, 2013

Moodless Monday : Mungkin dah terbiasa

Assalammualaikum

Maaf lama gila menyepi, ini pun sekadar muncul meluah rasa. kemudian entah bila pula nak timbul balik. sendiri pun tak pasti. HEHEHE

Mungkin.

Ya, mungkin dah terbiasa hidup susah.

Jadi bila senang sikit pun, rasa sayang nak guna duit sesuka hati.

Mak cakap, itu tandanya kedekut.

tapi aku lebih suka kata yang aku sayang duit, sebab...

bukan mudah nak dapatkan. T_T

HAHAHA.

biarlah begitu, supaya segala yang aku beli beri manfaat dan aku utamakan keperluan dulu sebelum kehendak aku.

Semalam dah beli salah satu barang yang aku rasa perlu sebab yang sedia ada dah suka buat hal, tapi rasa nak menangis juga keluarkan duit dalam jumlah begitu sekaligus.

haha. tgk sikit sudah!

oh bila nak hilang sifat kedekut sayang duit aku ni? 

^_____^

4 comments:

dyanamastor said...

hai sayang hik3... lamaaaaaaaa diyana x blogwalking.. ella jangan habukkan blog ni mcm blog diyana hahaha..anyway, rasanya tau model apa fon tu, suka3!!!

ainz said...

wow....hp baru ke,yunk? (y) ingatkan blog sy je bersarang...ramai yang dah makin menyepi nampaknya...takpe..kamu bz menulis...teruskan menulis... ;)

lydzar DN said...

salam singgah dan salam kenal :)

beli handphone pink ye. bestnya.. note II ke?
apepon enjoy with new gadget..

nabilah_2908 said...

wah..PINK itu harus.. :) :)

Related Posts with Thumbnails