~~Pembaca Yang Setia~~

Monday, May 6, 2013

Pestime Mengundi

Assalammualaikum semua!
Ya Allah, rindunyaa nak berblog, nak tulis segala catatan hidup aku. Tapi mood tak ada dan kekangan masa buat aku lupakan hasrat aku buat sementara waktu. Tapi bila difikir rasa macam rugi jugak sebab byk perkara yg terjadi dalam hidup aku yang aku tak catitkan. Hmmm.
Yup, first time mengundi. Sebelum ni, saat cecah umur 21, aku masih study dan tahun 2008 aku xsempat mengundi dan tak daftar pun lagi. Haha. Aku pun tak sure kenapa aku tak mengundi time tu. Hihi
Apapun sekarang semuanya dah selesai walaupun ada ketidakpuasan serba sedikit tentang PRU13 kali ni, tapi harapnya semua yg menang akan jalankan tugas dgn amanah dan berjiwa rakyat. Kami sbgai rakyat marhaen cuma mahukan pemimpin yang benar-benar menjalankan tanggungjawabnya dgn sebaik mungkin. Kalau kami dianiaya, kami hanya bisa mengadu pada Allah dan jawablah kalian di akhirat kelak.
Sekian perutusan dari raja sehari. Ehhh hahaah. Sekian perutusan rakyat marhaen.
Sempat diusik petugas, jari kemain tembam, kuku kemain halus. hahaha

1 comment:

nabilah_2908 said...

comelnya kuku dia..!! kecik je.. :)

p/s: nape lah AK remove link blog ni kat profile AK...jenuh google cari balik.. ;-P

Related Posts with Thumbnails