~~Pembaca Yang Setia~~

Sunday, January 29, 2017

Travel Ke Korea part 1 - intro

Assalammualaikum.

Cakkk!

Ya aku tahu lama gila tak munculkan diri di blog personal aku ni. Dan aku tak rasa ramai pun yang baca, lagi2 sebab sekarang orang pun dah jarang baca blog.

Tapi disebabkan niat aku nak abadikan kenangan ni sambil2 bercerita dan bagi info dekat sesapa yang sesat di blog aku ni, jadi aku turutkan juga kemahuan aku nak nulis di blog ni. 😁😁😁

Sebenarnya aku nk bercerita pasal trip aku ke Korea hari tu. Ye aku tahu ramai sgt rakyat Malaysia yang ke sana tapi apa salahnya aku nak abadikan momen aku ni dekat blog ni kan.

Yang dh pernah pergi n dah tau segala info boleh main jauh2 kalau rasa tak ada apa utk dibaca ya 😉😉😉



Aku ke Korea dari 24hb November sampai 3 Disember 2016 yang lepas. Yuppp 10 hari, gila tak gila? Hahaah.

Kami cover Jeju dan Seoul. 

Alhamdulillah aku pun tak sangka aku mampu jejak kaki ke sana tapi rezeki Allah memang kita tak duga wlaupun macam2 dugaan kena tempuh sebelum dapat prgi.

Ok ini post intro je.

Lepas ni aku sambung cerita smua pengalaman aku kt sana ya.

Harap2 aku xlupa tulis dekat blog, smpai blog bersawang balik haahah.

Ok jumpa lg ye. 

Kalau sesiapa yg baca blog ni dan tgk aku lama xupdate lepas up post ni, hrp ingtkan aku ye. Hahaah.

Mmg selalu aku terlupa psl blog 😂😂😂

Ok jmpa lg dlm next post.



No comments:

Related Posts with Thumbnails