~~Pembaca Yang Setia~~

Tuesday, May 12, 2009

~~Kak Ayu tag Ella!!~~

Eheheeh~~~mmg xsangke..saje je bace blog Kak Ayu..my cousin yg skrg bljr kt Belanda...n guess what, she tagged me..ehehehe..sonoknyer~~~mekasih~~~ella wat skrg yer~~~

1. Apakah nama blog anda skarang dan kenapa anda memilih nama itu?
*~Citra Hati Insan Biasa~*....sbb bg saya blog saya adalah cerita segalanya tentang saya dan kehidupan saya wlaupun obviously saya haya insan biase~~~jd terbitlah nama ni~~~

2. Apakah link blog anda skarang dan bagaimana boleh timbul idea utk menamakan nya?
http://citrahatialieshakirana.blogspot.com
segalanya bermula berkurun lama dulu chewahhh...ahahaah...nama aliesha kirana ni mmg nama pena aku..yg bkl aku guna jikalau impian aku berjaya aku laksanakn utk jd penulis novel n pereka fesyen..uhuhhuh~~~aku mmg minat bollywood, jd aku cri satu nama ala2 bollywood gitu..jd lah Aliesha Kiran Khan...then nk jdikan die agak melayu..akhirnya jdi la Aliesha Kirana~~~~itula asal usulnye...sejak dr zmn sekolah lg da terbit nama ni...kire cm name kedua aku lps ELLA...then citra hati lak sbb semua penulisan tu adalah dr hati aku~~~thats all!!~~~

3. Apakah method penulisan dalam blog anda?
method ni digelar hentam sajelah labu~~~huhhuhuh..basiccally all about my life, dtg ikhlas dr hati utk ditaip di cni~~~agak jiwang gk kdg2, kdg2 lawak nk mati n kadang2 sgt mengisafi diri.. semuanya tentang kehidupan sorg yg bernama Aliesha Kirana a.k.a ELLA!!~~~~

4. Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Kenapa?
kdg2..bkn nk hapuskan... nk kuburkan je..huhuhuh~~sbbnye jrg sgt dpt mengadap internet..nk menulis blog apatah lg~~~ kt umah pn xder...skrg menyalahgunakn internet kt ofis..ahahaa~~~tp InsyaAllah..ble da bjaya skit..aku akan sediakn sgl kemudahan kt umah aku..huhuhhuh~~~~

5. Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?
sgt best..ehehee~~~ske sgt bace...penuh ngan info..n menyelerakan melihat sgl jenis makanan yg disaji~~~juga ttg life Kak Ayu di oversea, n kerinduan die yg teramat sgt kt malaysia~~~keep it up Kak Ayu~~~ella akn jd pembaca setia~~~~

6. Senaraikan 7 orang yang anda akan tag.
a. Fara-D (relaks jap Fara eheeheh)
b. Cda (cpt wat... aktifkan dirimu~~)
c. Aimi (xde keje kn Mie~~huhu)
d. Mas Ainun~~~
e.Ninie~~~
f.Kak Iza~~~
g.Paah~~~
silalah wat~~n sape2 yg nk wat pn..silakn sgt2~~~

1 comment:

*~ UmmuHusna ~* said...

salam...
ella...dayah tag ella..ekeke...

Related Posts with Thumbnails