~~Pembaca Yang Setia~~

Monday, May 11, 2009

A Wish for~~~~



Salam~~~
a bright morning i think~~coz it's my birhday!!! ahahaha~~~but unfortunately i don't feel like happy tp lebih kepada menginsafi diri~~~dah 23 tahun aku diberi peluang untuk hidup di bumi Allah ini tp aku rase xbyk yg aku sumbangkn untuk dunia dan akhirat aku~~~aku hrp Allah akan panjangkn umo aku spya aku mmpu berbakti pada dunia n bjaya di akhiratku~~~Uish~~~agak sedey lak..tp mgkin aku da matang kot (ye ke ek?)... wlaupun masih suka manja ngan emak~~~ahahaah...tp yg penting aku akan doakan kalian semua n aku skali bhgia dunia dan akhirat~~~amin~~


sebut pasal emak~~~uhuhuh...nk sgt au wish kt emak...
~~~HAPPY MOTHERS DAY!~~~~
wlaupon xkn mak aku nk bace lak blog ni..uhuhuh~~tp aku ttp nk wish.. my mum was born definitely to become a great mum...coz she was born... in 13 May 1964~~~
in the week of Mothers Day~~~~i love you so much Mum... i dunno how to live without u by my side....love u MUM!!!

Sebelum terlupa~~aku pn nk wish kat kakak aku Happy Mothers Day...she have become a mum to 3 lovely children...awal bln lepas die telah selamat menjadi isteri kepada abg E...aku tau xramai yg sanggup ader di tempat die..d ibu utk 3 anak secara tiba2...uhuhuh~~aku pn xsanggup...tp pepun kakak aku mmg sorg ibu mithali~~~eheehe
SELAMAT PENGANTIN BARU!!!
N
HAPPY MOTHERS DAY Kak Lin!!!!


uhuhuhh~~~n to all mothers in this world,, Happy Mothers Day too~~~
p/s: ble la giliran aku nk naik pelamin n jadi ibu~~ahakssss


2 comments:

Ayu said...

Happy B'day Ella! ; )

SYUHADA said...

comel la kakak ella..mcm adik die..

Related Posts with Thumbnails