~~Pembaca Yang Setia~~

Thursday, May 28, 2009

Minggu Terakhir Di Sini~~~

Salam~~`
teman2, hari ni dh hari khamis...n 4 ur info...mggu ni aku last keje kt syrkt cni... JUMP RETAIL MERCHANDISING SDN BHD sbg Administrative Assistant. hmm..walaupun cuma 3 bulan dicni tp bgi aku pnglmn ni aku xkn lupa...
aku ingat lagi mase mula2 masuk cni aku sgt takut sbb semua collegue aku adalah chinese. dlm ofis tu cuma aku, n 2 org lelaki je yg melayu... dan sorg lagi kakak melayu tp die syrkt lain yg same2 kongsi ofis n HQ. pengalaman bekerja di bawah cina memanglah kdg2 tensen jugak, tp aku kagum dengan semangat diorg bekerja. tapi ade jugak yg sempoi suka buat lawak smpai aku xlarat nk gelak~~
kt cni bg aku kerja aku mmg agak byk, tp aku seronok sbb aku agak bebas, org lain jrg masuk ofis, jd aku slalu enjoy ahahaah~~~
hrmmm~~~mende yg aku akn plg rindu kt ofis ni ialah~~~~tempat aku ehehe...komputer nilah tempat aku meluahkn rasa tp sygnye, aku xbley bwk die balik...uhuhhu~~~brg2 kt dlm laci yg aku kemas n susun dgn kreativiti sndiri...3 bulan dicni wat aku rasa yg aku memiliki semua ni...tp sygnye, ia xkn kekal menjadi milik aku lg n sglnya bkl berakhir..uhuhhu
korg tau x, kt ofis ni ader sorg exec perempuan yg sgt aku takut..ahaha, Elaine nama die~~~die bkn grg, tp sgt tegas... die hnye akn berckp dengan aku soal kerja... setiap kali die masuk ofis, aku akan kaku mcm patung n xberani lnsung nk melencong berym @ pasang lagu~~~tp kelmarin, sblm die balik die smpat lg ckp terima kasih kt aku sbb da byk tlg kompeni ni...ahahaha...cmne la aku xterharu~~~
okies laaa...nnti la aku update lagik...busy lak nk settlekn keje ni sume sblm habis..eheeheh...salam~~~

No comments:

Related Posts with Thumbnails