~~Pembaca Yang Setia~~

Monday, April 9, 2012

Moodless Monday : Mood Blogging saya mana?

Assalammualaikum semua!

sila nadakan suara mcm bunyi suara hantu bila baca tajuk tu.

huhhuh. seriously, ntah la. mood xtau pergi mana. malas benar nak update skrg ni.

bila time rajin dl, pagi2 dh update blog. skrg ni dh ptg baru nak pk. kdg2 smpai xupdate sbb malas pk. huuu.

doakan kesembuhan penyakit ni ye. amin!

huhuh.

apapun AK hepi sgt, sbb AA menang Anugerah Bintang Paling Popular 2011! tahniah bro! semoga sentiasa merendah diri, dan teruskan reputasi anda! hee.


p/s : suka tgk layanan dia pada isterinya. nampak sgt yg dia syg sgt2 isteri dia. itu yg lebih tambah hormat pada dia. hee.

3 comments:

Kakzakie said...

Aaron pun sangat sayang pada anak-anak. Dia jenis homely type tau...

nabilah_2908 said...

Yeah... bising kot kt rumah bila AA dapat... :)

tapi macam pelik kan bila Fizz dapat..lagi satu Tasha Shila... dikatakan dapat no 2 selepas AA...

hmmm...... mujur dia tak dapat.. ;P

Ardini Humaira said...

sama la kita tade mood update huk3

Related Posts with Thumbnails