~~Pembaca Yang Setia~~

Friday, April 13, 2012

Selamat Pengantin Baru Sahabatku Tersayang!

Assalammualaikum semua!

menyepi bukan kerana membawa diri, apatah lagi bercuti. menyepi semalam sebab diri ini busy. huhu.

ok seperti yang dijanjikan, hari ini AK nak citer pasal majlis perkahwinan sahabat baik AK yg tersayang, Ernie Zuhaili. AK kenal beliau dari Darjah 1 lagi, dan masih bestfren hingga kini. hehe.

Sahabat AK bernikah pada malam hari Jumaat 6 hb yang lepas. dengan gigihnya AK dtg malam tu, untuk temani dia. hee.
rombongan bawak pengantin. hehe


berdebar menanti ijabkabul

mas kahwin dr suami terchenta
 keesokkannya, hari sabtu, pagi-pagi lagi AK dah dtg ke rumah dia, untuk teman dia bermekap di rumah. hehe. lepas dah selesai mekap, apalagi! photoshoot la secara pukal! hehe.


sama cantik sama padan

habis photoshoot semua, kami pun bertolak ke dewan. hehe.

atas pelaminan. hehe
siap berkompang lagik. hehe

dalam pukul 5 barulah AK balik rumah. mmg kali ni, AK bergiat secara aktif dalam urusan majlis. gitu. haha. demi sahabat tersayang, setia kukorbankan. hehe.

oh mcm yg AK pernah citer dulu, untuk majlis beliau la, AK buat hantaran dulu tu. hehe. nak tengok hantaran yg AK buat? hehe. maaflah xde gmbo byk, AK langsung xsempat nak snap gmbo hantaran ni. ini pun AK dpt dr kamera kawan AK. n gmbo hntrn pihak perempuan je, itupun xlengkap, n xnmpk sgt. yg belah laki, AK buat jugak, tp xdpt nak snap. T__T


itu jelah yg dpt ditangkap. heee.

ok, apapun AK nak ucapkan

SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT SAHABATKU TERSAYANG, 
ERNIE ZUHAILI BINTI SA-BAKAR.

Semoga berbahagia sampai syurga, selamat menikmati kemanisan hidup berumahtangga dan semoga dikurniakan anak2 yg soleh dan solehah. amin!

4 comments:

nabilah_2908 said...

sirih junjung tu pun AK buat juga ke..? wah..cantik..simple but nice... (^_^)

Salina@IbuAqil said...

Semoga kekal bahagia hingga ke Syurga..
Amin!!!
Dik, akak tgk baca "Love U Mr. Arrogant" ;p
Sampaikan si Aqil jelus ibu x layan dia duk layan buku.. Hu3!!!
TC yer & Happy Weekend.. ;)

adol ihsan said...

Salam..

Selamat pengantin baru..

Purplelicious gitu.. :)

PinQib said...

lawa jugak gambar yang disnap kan kan

Related Posts with Thumbnails