~~Pembaca Yang Setia~~

Thursday, October 27, 2011

Nak Segar Mata, Jom Layan Video Tutt...

Assalammualaikum semua!

semalam cuti, jadi hari ini mood lemau mcm biskut masuk angin. huhhu.

tapi semalam AK pergi beraya, raya ke rumah jiran akak AK. heeheh. makan nasi beriyani n tosai. pegghhhh mantop! best2!

sekarang wabak M telah melanda selepas rehat, mata begitu berat. nak bukak mata pun dah malas ni. huhuhu.

sekarang AK pun dah xtau nak bebel apa pasal mengantuk ni telah ganggu konsentrasi AK. hohoho.

maka biarlah AK tinggalkan korang dengan video ini aje.



p/s : lawak Johan tak pernah hampakan AK. hahaha. ok gelak skit bagi segar mata. hahaha

7 comments:

Salina@IbuAqil said...

Amboi!!! Jalan raya dia semlm ye.. Hi3!!!!

nabilah_2908 said...

hehehhe....

sy pun suka dgn dia ni...menjadi je lawak dia...

mungkin tahun depan...dia boleh dpt award ABPBH.. :)

Hizami Rahim said...

haha. johan memang. lawak dia melampau sangat. tak nak gelak pon boleh jadi gelak.

Prince Halilintar said...

prince pon sgt suke tgk die berlakon..mesti wat prince gelak punye...tambah2 dgn reaksi muka die tu..

PinQib said...

heee..

anda telah ditag... please menjawab
Sila jawab tag yer. Heee =3 Please feel free

Tag Time

ainz said...

memang minat jozan sejak raja lawak lagi..sokong jela..takde la sampai mengundi..hik3.. ;p

Ardini Humaira said...

heheh lawak bebenor kan:D

Related Posts with Thumbnails