~~Pembaca Yang Setia~~

Thursday, October 6, 2011

Selamat Menunaikan Ibadah Haji!

Assalammualaikum semua!

ini Paklang dan Maklang AK.

Alhamdulillah Paklang dan Maklang telah berangkat ke Tanah Suci untuk mengerjakan haji. 

hari tu Auni sempat pergi berkunjung ke rumah mereka sebelum mereka bertolak. AK je xsempat, sebab kerja. T_T

menjamu selera
bacaan doa
mula2 mcm baik la kan..
lepas tu main tak ingat dunia..
Apapun AK nak ucapkan


Selamat Mengerjakan Ibadah Haji buat Maklang dan Paklang..

moga peroleh haji yang mabrur..

amin...

p/s : jgn lupa doakan anak sedaramu ini. heheeheh. ^___________^

7 comments:

Salina@IbuAqil said...

selamat pegi & kembali.. ;)

nabilah_2908 said...

Amin.... :)

mudah-mudahan selamat pergi dan selamat kembali dan dikurniakan haji yg mabrur... :)

Auni pun suka Pink macam mak ngah dia eh...? :)

Prince Halilintar said...

slmt mengerjakan ibadah haji dan slmt pergi dan kembali dari Tanah Suci...amin

merahitujambu said...

SELAMAT PERGI DAN PULANG..MAKLANG SY PON G HAJI

Miss Green Rose said...

aaminnn ~~ =)

Miss Green Rose said...

aaminnn ~~ =)

ainz said...

alhamdulillah....semoga mereka selamat pergi dan pulang.. :)

Related Posts with Thumbnails