~~Pembaca Yang Setia~~

Friday, September 23, 2011

Ahamdulillah! Mereka berubah!

Assalammualaikum semua!

Dalam dok sedih dengan hal semalam, hari ni AK mampu tersenyum, sebabnya..

dah makin ramai pulak artis yang hendak berubah ke arah yg lebih baik.

dah ramai yg sedar tentang hukum menutup aurat, walaupun mereka belum lagi menutup aurat dengan sesempurna mungkin. tak apalah, sekurang-kurangnya niat mereka dah baik.

Tahniah buat Diana Amir dan Siti Nordiana!

wah2 dua2 nama Diana. heheeheh


Alhamdulillah! moga2 makin ramai artis yg berubah ke arah kebaikan.

p/s : erk, baru tersedar, minggu ni asik cakap pasal artis je. hahaa. jgn marah aa..

7 comments:

ainz said...

alhamdulillah....

sekarang ni..kalau bertudung pun boleh berfesyen...macam2 jenis tudung ade..

nabilah_2908 said...

alhamdulillah..sy pun baru baca pasal ni semalam...

dieorang yg seksi meksi dulu dah berubah dah sekarang ni kan..

tapi kenapa Fida yg elok bertutup nk dedahkan pula rambutnya...huhuhu...

Allah tu maha kuasa kan....kalau dia nak terbalik kan hati kita...bila-bila masa pun boleh... :(

asliner said...

diana amir pun same ke?
hari tue nmpk dekat paper siti nordiana pakai tudung..
alhamdulillah..
semoga yang lain juga di berikan hidayah..=)

Miss Green Rose said...

like3 !! Alhamdulillah ya Allah.. =)

Prince Halilintar said...

syukur alhamdulillah..dan harap berterusan...

Ardini Humaira said...

Alhamdulillah.. dah melangkah setapak. semoga lebih baik dan baik lagi usaha mereka amin :)

♥ cik kieranaa ♥ said...

alhamdulillah kak..:)

Related Posts with Thumbnails