~~Pembaca Yang Setia~~

Wednesday, September 7, 2011

Wordless Wednesday : Raya Setahun Lalu dan Raya Sekarang.

Assalammualaikum semua!

raya tahun lalu

raya tahun ni
p/s : Auni makin membesar dan kurus. dulu demook! hohohho..geram jer..

7 comments:

nabilah_2908 said...

ha'ah la...Auni makin kurus...dia takmo makan ke AK..? ;)

Prince Halilintar said...

budak2 mmg mcm tu..ank buah prince pon dulu tembam skrg dah kurus je...

Amni said...

orang tua cakap.. bila dia gg nak tumbuh, dia dah pandai nak merangkak, berjalan, badan dia mesti susut... t lama sikit, naik balik badan tu... hehe

ainz said...

budak kecik memang cepat sangat membesar,kan.....tahun ni tgk baby..tahun depan tgk dah berlari..huu

Kakzakie said...

Biaslah bila dan makin cerdik dan lincah akan susut sikit. Tapi tahun ini dah pandai menikmati raya...

Aida Azryn said...

ngeee. comel! nak peluk dia boleh?:B

Edy Zaidi said...

alahai...comelnyaaa

Related Posts with Thumbnails