~~Pembaca Yang Setia~~

Tuesday, September 27, 2011

Banjir Ooo Banjirrr!

Assalammualaikum semua!

smlm hujan turun mencurah-curah ke bumi Pulau Pinang ni. dari pagi sampai ke malam sampai ke pagi hari ni, baru berhenti. hehe.

Alhamdulillah, umah AK mmg xpernah banjir, lagipun kalau kwsn umah AK banjir sekalipun, umah AK tak terjejas sebab umah AK tingkat 3. muahahaa.

tapi kawasan laluan bas yg AK naik ni dah dinaiki air.


gmbo2 ni bkn gmbo ombak, atau tepian pantai. haahah. ni gambo dari dlm bas. gmbo jalan raya yg AK lalui. hehe.

cmbest pulak kan. tp bahaya.. hehe.

hari ni cuaca elok pulak. mungkin Allah nak bersihkan kawasan AK ni dr sgla kekotoran dan hari ni Allah kirimkan semula cahaya matahari buat kami.. ^_____^

8 comments:

ainz said...

alhamdulillah...dah ade cahaye matahari...internet cane,dear? dah ok ke?

aliesha kirana said...

alhamdulillah dh ok ain..hehe

nabilah_2908 said...

semalam pun kat Melaka hujan....pagi ni...tgk jalan2..bersih je... ;)

Prince Halilintar said...

malam semalam pon kat rumah prince hujan turun dgn lebat tiba2 siap ade guruh berdentum2 lagi...

alhamdulillah arini cuaca ok disini dan disana kan..

Aida Azryn said...

kat perls sekarang hujan lebat. huhu

Miss Green Rose said...

AK, mlm hari tu pon rumah saya banjir.. sbb blkg rumah saya nie sungai.. n xpernah2 banjir, tibe2 je mlm tu rumah saya masuk air.. time maghrib.. family saya semua tido rumah kakak.. =)

Edy Zaidi said...

musim hujan skrg ni..tempat2 yg selalu banjir tu kene bersedia awal lah

Edy Zaidi said...

musim hujan skrg ni..tempat2 yg selalu banjir tu kene bersedia awal lah

Related Posts with Thumbnails