~~Pembaca Yang Setia~~

Friday, September 30, 2011

Kisah seorang budak pergi kursus.

Assalammualaikum semua!

AK ade cerita ni. dgr tau. hehe.

adalah seorang budak ni. eh bkn budak sgt, dah 25 tahun dh pun dia ni. tapi kan.. dia baru aje nak ambil lesen. 

lesen apa? 

lesen memandu kapal terbang kereta (sebab motor dia tak berani)

maka semalam dia telah pergi kursus..

Kursus Kurikulum Pendidikan Pemandu namanya.

hehe.

buku rujukan katenyee
ada la dlm 11 org je dlm kelas. walaupun mengantok budak tu tak mampu nak tidur.. sah2 cikgu kt depan nampak punya.


walaupun duduk kt blkg tp still org yg antara paling depan. haha. yg lain semua lg kebelakang. ceh3!

musim budak2 tgh bljr, kalau time lepas SPM mesti ramai kan? entah2 ada yg duduk kt lantai. muahaha.

org soh tgk depan, bkn tgk kasut.. -__-"

wajah seorang gadis kebosanan. erkk.. pelik bunyinya tu..
alatulis hr itu
buku nota menjadi mangsa ble budak ni dh boring tahap cipan
Kisah budak ni sedih skit.

dia bkn mcm anak org lain yg lepas2 SPM terus mak ayah sponsor amik lesen. budak ni kena usaha sendiri sbb dia xnak nyusahkan mak ayah dia. eh bkn sbb dia anak yg baik sgt konon2nya, tp sbb dia berpijak di bumi yang nyata. hoho. sbb tu laaa lambat benau dia ambik. hahaah

demi sebuah kejayaan masa depan, dia harus korbankan duit gajinya yg tak seberapa ini. oh yeah!

tolong doakan dia berjaya ya! ^_________^

p/s : ada ke yg ingt AK pegi kursus kahwen? meh nak babap skit! haippp! haha

7 comments:

sailaaf said...

hehehe.memang mengantuk kan. good luck k.

ainz said...

owh...nasib baik sy dah ade dua2 lesen..kete n moto...huhuhu.. ;)

nabilah_2908 said...

Ya Allah...memang tak dinafikan kelas itu memang sangat mengantuk...huhu..

sy rasa semua yg atted kelas ni mengalami perkara yg sama... :)

bila start exam AK..? :)

aliesha kirana said...

nabilah : heeh. xpasti. tggu AK yakin nak amik exam. baru book tarikh. hehe

PinQib said...

AKKKKK
lame giler sy x singgah sini.. rinduu nyer

asliner said...

gudluck kak.=)

Miss Green Rose said...

Malaysia boleh, AK pon boleh !! :D

Related Posts with Thumbnails