~~Pembaca Yang Setia~~

Wednesday, March 21, 2012

Wordless Wednesday : Dah ada dekat rak kedai buku! O_o!


p/s : nak ronda2 cuci mata la. heeee

5 comments:

nabilah_2908 said...

wah....bila nampak ni mesti bersinar-sinar je mata AK kalau nampak kan..huhu..

seronoknya....!! (^_^)

Kakzakie said...

Syukur... kakak pun tumpang gembira. Agak-agak bila sampai rak book store kat JB ye AK...

Badan Book Store jadi distributor tak AK? Nak juga kakak baca

ainz said...

cam kenal ja buku biru tu..hik3..tahniah,dear...so proud of u.. :)

angahsyah said...

to akak Kakzakie.. buku ni dah smpi JB pun akak.. tp tgh ari sy dah beli kat MPH Tmn U.. baik cpt kak.. nanti lmbt habis.. hehehehe.. MPH Tmn U ni, lps masuk buku br je, ujung mggu je org dah menderu membeli.. nanti mggu dpnnye, MPH mcm br kena rompak.. yg tinggal buku2 lama je.. hehehe

Edy Zaidi said...

jom beli!!!

Related Posts with Thumbnails