~~Pembaca Yang Setia~~

Monday, May 14, 2012

Moodless Monday : Andai Bisa...

Assalammualaikum

hari ini, seyesly adalah hari yang paling tidak ada mood, berbanding hari Isnin yang lain. terlalu byk yg berselirat dalam otak sampaikan tak ada mood langsung ni.

jadi minggu ni memang tak ada JJCM. yang ada cuma Moodless Monday. T_T


Andai bisa kucorakkan dunia dengan palitan warna kegemaranku
andai bisa aku tentukan arah hidupku
andai saja kubisa melangkah ke lorong yg kuingini
andai bisa aku pinta langit yg sentiasa indah
andai bisa ku pohon cinta yang bertebaran di udara
andai bisa..
andai bisa...

tapi aku tahu
setiap dugaan
setiap cabaran
setiap halangan
adalah satu pengalaman yang perlu aku tempuhi
agar bisa kurasa nikmatnya kehidupan...

Ya Allah, tenangkan hati hambaMu ini dalam melalui liku-liku mendatang. dan moga aku segera menemui ruang dan peluang yang lebih baik di tempat lain, kerana hati ini benar-benar sudah tiada di sini. T_T

3 comments:

nabilah_2908 said...

kenapa ni AK...masalah kat tempat kerja ke..hmm?..

sabar banyak2 eh...moga Allah makbulkan doa AK..permudahkan segala urusan AK.... Amin.. :)

Q said...

same lah AK
at office td tersengok2
tp bile jap pkl 5 je teros segar bijik mata
ehehehe

Q said...

same lah AK
at office td tersengok2
tp bile jap pkl 5 je teros segar bijik mata
ehehehe

Related Posts with Thumbnails