~~Pembaca Yang Setia~~

Friday, May 18, 2012

Doa Bertemu Jodoh dan Cara Seorang Muslimah Mengenali Bakal Suami

Assalammualaikum semua!

terjumpa doa ini di laman FB, jadi saja nak kongsi. hahaha.

erk erkk. bukan bermaksud AK dok cari doa ni eh. tiba-tiba saja ada orang post dekat FB, maka AK ambillah. mana tau boleh amal kan? heheeh.


hehe. boleh la amal pada sesiapa yang nak amalkan ok. hehe.

lagi satu, mari dengar kata-kata Ustazah Fatimah Syarha, tentang cara-cara Seorang Muslimah Mengenali Bakal Suami. ehem.



Lembut sangat bicara Ustazah Fatimah Syarha, bertuah Dr. Farhan kan? aduhh. AK pun rasa lembut ati, bila dengar tutur kata dia.

sama-sama ambil ilmu yer. hehe.

p/s : ok entry ini ditulis bukan sebab si penulis, terdesak mencari bakal suami, sekadar berkongsi ilmu dan membuat segala persediaan untuk masa hadapan. hahaah.<

3 comments:

nabilah_2908 said...

eh....sama la macam Dr Muslih bertemu dengan Qa'niah.... (^_^)

Kakzakie said...

Kakak doakan AK dan nabila_2908 dipertemukan dgn yg terbaik.. biar lambat sikit asal yg ditemui itu benar-benar menepati... amin...

Rina Rossoneri said...

kekekek xcaya kita tgk video tuh... kekekek..a'ah lah mmg lembut je cara Ustazah tu cakap,kelakar lak tuh. kita rasa mcm elok gak jodoh nih dtg lewat sikit sbb xadalah ada istilah 'kapel2' nih, terus kawin je sbb umor dah meningkat.. ngeeee ^___^

Related Posts with Thumbnails