~~Pembaca Yang Setia~~

Friday, May 11, 2012

Selamat Hari Tua Buat Diri Sendiri! ^_^

Assalammualaikum semua!

Alhamdulillah, hari ini genap 26 tahun AK bernafas di atas muka bumi Allah ini. Alhamdulillah Allah masih bagi peluang pada AK.

sempena bday saya, saya tayang gmbo camwhore dlm toilet yg lawa. heehehehe!

sekejap saja masa berlalu, xsedar AK dah menginjak ke usia wajib kahwin dh. kah3. ok gatal. xdelah. heehe. mungkin Allah tidak memberikan AK jodoh lagi, sebab belum sampai masanya. kan? heehe. eh apahal pk psl hal ni pulak? =_=" dush dush dushhh!
xtau nak cakap pe la. kih2.

semoga Allah sentiasa memberkati hidup aku ini, 
semoga aku tidak mensia-siakan setiap detik dlm hidupku ini,
semoga hidupku di dunia kan dpt menjadi bekalan untukku di akhirat,
semoga aku berjaya dunia dan akhirat,
semoga aku bisa membahagiakan keluargaku,
semoga aku akan bertemu jodoh dengan insan yang bisa membimbingku ke jalan yang diredhai.
 amin!

p/s : xtahan btol doa yg last tu. heheeh.

7 comments:

nabilah_2908 said...

Amin...... (^_^)

HAPPY BIRTHDAY dear..... :) :)

Diari Hidupku said...

slmt hari lahir yg ke 26 akak! Moga pnjg umur,dmurahkn rezeki,sihat slalu dn sntiasa dlindungi oleh Allah. Amin <3

~ iza ~ said...

ella dear,
hepi besday.. :)
semoga sentiasa di bwh naungan rahmat Allah..ameen, akak tolong aminkan doa ella..tak salah berharap..tu impian setiap org..cuma, cepat atau lambat diperkenankanNYA..

akak teringin nak jumpa ella kat pesta buku hari tu..mmg dah plan ngan husbnd..tp tetiab pulak kena berpantang kan? :) takdir Allah jauh melangkaui plan kita..kempunan nak beli buku & ada tandatgn ella..

hasnahnoh said...

Semoga dipertemukan jodoh yg diidamkan, amin....

azrien osaki said...

Selamat Hari Lahir Buat AK syg...
Semoga mendapat keberkatan hidup & dlm apa jua yg dilakukan..
LOVEYOUSOMUCH <3

Aida Azryn said...

hehe... selamat hari jadi AK! :)

ain dzaya said...

heppy buffdayy!!elisshhaaaa.........semoga pnjang umur dan mendapat mardhatillah dari ALLAH :)

Related Posts with Thumbnails