~~Pembaca Yang Setia~~

Monday, February 13, 2012

Moodless Monday : Hape Punya Ending La..

Assalammualaikum semua!

hari Sabtu lepas, tengok tak, citer Ijam Non Yankee?


belum tengok? meh tengok. haha. sempat lg promot.



best citer ni, sampai buat AK tertunggu sampai habis. dalam hati berharap sgt yg Ijam akan pilih Lin ( Neelofa). tapi last-last dia pilih pompuan berkulit hitam mana ntah. ending ntah pape. mencik!

choii! spoil mood btul. org punyalah berharap dia pilih Lin. pfftt. 

tapi neelofa sgt lawaaa dalam citer ni. comel lak tu, bila dia suka merajuk. heehe. comell!~



p/s : smlm sampai sebelum tdo, pk ending yg lagi bagus. Lin minta maaf kt imah sbb kacau Ijam. imah maafkan, ijam nak kahwen dgn imah. Lin nak keluar dr kampung, tapi masa tgh tunggu kt pondok bas, ijam dtg, tak bg Lin pergi. pastu imah nampak, ijam pun mengaku yg dia rasa dia lagi suka dekat Lin. auwww! hahaa. gila!

7 comments:

Fatin Eunhyuk 슈퍼주니어 said...

Sngat2 stuju AK....fatin pon brharap sgt dia dgn Lin...tnggu smpai habis, last skali ngan minah negro mna ntah...

nabilah_2908 said...

tgk gak...Neelofa mmg sentiasa lawa..huhu..

sengal je merajuk dok dalam kotak...hahaha...

tp dalam kul 11 tu sy tgk kejap2 je la...sbb kt tv7 ada cite Glee... :)

sailaaf said...

comel gile dia pakai tudung.
comel222222...

Ardini Humaira said...

tumpang rasa tak puas hati gak dengan ending crite tu. geram lak wase sebab eksaited tengok tapi endingnye ek eleehhh huu

manis selalu said...

Betui..kalau ending sprti yang AK bayangkan tu Maksu setuju 100%...cerita yang baik tapi ending yang menghampakan....hu..hu..hu...

PinQib said...

citer br ke... x penah tgk pungg.. lawa la neelofa.. =))

ainz said...

Chantik neelofa bertudung! Mula2 tgk, trtnya2 gak siapa minah comel ni..huu..semoga hatinya terbuka ntk pkai tdung one day.. (lari dari topik,ni) :D

Related Posts with Thumbnails