~~Pembaca Yang Setia~~

Thursday, February 2, 2012

Pilih Jodoh...

Assalammualaikum semua!

bersiaran lambat hari ini, sebab busy jer ni.. hah! tgk tajuk mesti pk bukan2 kan. haahaha. mesti ingt AK tgh buat pilihan? kah3. mana adaaa la..  tak nak cakap banyak hari ni. nak share satu jer.



terkesan dengan kata-kata ni. hehe. ^_^

mari sama2 renungkan.. susah kot, nak cari seorang imam skrg ni. haih.

semoga Allah pertemukan aku dengannya yg mampu membimbingku dunia akhirat. amin!

6 comments:

nabilah_2908 said...

yupp...mmg susah...

kalau sy pun...pilihan sy tu org yg sederhana pun ok... senang cerita nk macam ayah saya...hehe... (^_^)

PinQib said...

heeeee..
lelaki hebad akan buat camtu.. hanya lelaki3 perasan hebat akan pilih yang baik, alim... kerana tidak mmpu...membimbing mereka ke jalan yang lebih baik.. tq AK. I like this quotes =)

Salina@IbuAqil said...

Lelaki dilahirkn sbg PEMIMPIN.. ;)

Ardini Humaira said...

dni tak de piawaian pape.. asal bkenan je hehe.. tapi kena tengok juga la tade main redah je :D

Edy Zaidi said...

tapi sekarang ni yang memilih mak ayah...ada saja syarat yang perlu bakal suami anaknya tu penuhi

Kakzakie said...

Setuju kerana suami kena membimbing dan isteri perlu dibimbing...

Related Posts with Thumbnails