~~Pembaca Yang Setia~~

Thursday, February 23, 2012

Selamat Hari Lahir ke 2, Auni!

Assalammualaikum semua!

Semalam AK lupa bagitau. haha. tarikh 22.02.2012 sgt bermakna bg AK. sebab apa?

kalau tengok Ticker kat atas ni, mesti tau kan, anak buah AK, Nur Auni Assyifa' sudah menjangkau umur 2 tahun! cepat je masa berlalu. tak sedar pun anak daraku dah besar panjang. hehe.





rase nak nangis pulak. sobs. heeheh.

semalam akak AK ade buat sikit makan2, untuk family. tapi gambar tak sempat upload lagi. nnti kalau AK dh  ade, AK share ok. heeh.

7 comments:

sue zainun said...

selamat ulangtahun utk anak buah AK ye..

nabilah_2908 said...

kejap je dia dah 2 tahun...

Happy Birthday Auni...!!! (^_^)

psst...mak ngah ada bagi hadiah tak..? hehehe... :)

~ iza ~ said...

alalala..dah 2 tahun dah auni..mcm kenal dekat je ngan auni sbb selalu baca psl dia kat blog..hehe..

apapun, slmt hari lahir buat auni..moga membesar dgn sihat dan jd anak yang solehah..

Ardini Humaira said...

HB auni! waaaaaa dah besau auni. nanti mimtak sepupu ngan macik AK naa ;D

Kakzakie said...

Kakak suka cara dia ketawa dan sengih AK.. cute kan:) Happy birthday Auni sayang...

PinQib said...

selamat hr jd to AUNI..
hehe. semoga besar nnt jadi anak yang solehah untuk family bangsa dan agama.. kihkih. comel sangat33333

ainz said...

alahai....cepatnya masa berlalu...dah 2 tahun auni..hepi bufday dear auni..dah besar nnt jadi penulis novel cam mak ngah dia,k.. ;)

Related Posts with Thumbnails