~~Pembaca Yang Setia~~

Wednesday, March 10, 2010

~i want it badly~ huuuuuuuuuu~(T_T)

Semalam lepas habis kerja, aku meronda ke billion atas desakan mak yang suruh aku belikan baldi untuk mop tu...ala yg ade tmpt perah tu...eheehehe... so aku dgn mlsnyer pegi la billion.
then aku jumpa satu mende ni yg aku rase nk beli sgt, tp hrga die agak mahal, bukan aku xde duit mase tu tp duit tu lebih baik guna untuk mende lain.
okey, FYI aku sgt skekan lembu...ekekeekekeke...walaupun org slalu umpamakan lembu sbgai bodo, tp aku ske lembu yg Milk Cow tu sbb comey... aku sedang cuba mengumpul koleksi lembu ni. first thing yang aku ingat, Pakcik aku penah hadiahkan sebuah tabung lembu yg sgt comel mase aku masih sekolah dlm form 1-3, aku xpasti, mase die pegi Thailand. smpai skrg tabung tu masih ade. that was my first ever lembu collection. then my bestfren kt MRSMBP, Fahmei penah hadiahkan aku satu glob salji 4 my burfday mase tingkatan 5 dulu. glob tu pun maseh ade... n lastly my sister bg aku hadiah mug lembu mase aku kt u... that was 3 things yg aku ade.. ni leh panggil collection ke, hadoi!. n aku mahu sgt2 menambah mende2 tu...smlm aku jumpa mende alah ni.. rase sgt nk beli...hadoi... frust2!
FYI juga, aku ske sgt anak patung n aku ske sgt kale pink, n of coz lembu, ok i admit, i'm childish, aku ada byk anak patung tp mende alah ni ialah anak patung lembu kale pink! waaaa~~~which complete 3 in 1of my faveret things. hmmm~~~ ble ley beli? xpe2...ella jimat blnje ye...sila jgn boros... ada byk mende lebih penting dr patung lembu tu.. tp die comey!!! adoyai~~~~
this is just like my MUG at home~~~


this is it.. its kinda like it... sort of... anyway... mmg comel!! aku mau!! (*.*)

p/s: sabo ella... more thing is important than that innocent cute little PINK COW TEDDY!! (T_T)

No comments:

Related Posts with Thumbnails