~~Pembaca Yang Setia~~

Tuesday, March 16, 2010

~No Name Entry~

salam,
actually aku pn xtau nk tulis pa dlm entry kali ni, tp saja ja nk mengupdatekn jugak post sbb dh lame xupdate... ahahaahah... koya, cm la ade org bace sgt blog aku ni...ahahaah...
Hmm patutkah aku bgtau semua org ya? eheheeh... sbnrnya, setelah 6 tahun setia pada seseorang, aku rasa cintaku dah beralih arah... aku rasa mcm jatuh chenta kembali ahahahah... patutkah?
Aku tau persoalan jodoh adalah ketentuan Ilahi tp aku xdpt nk halang perasaan aku yg kian bercambah. biarla aku saja yg tau sape gerangan insan itu, tpi dia mmg punyai ciri2 lelaki idaman aku. yang penting, dia punya ilmu agama yg tinggi n mmpu bimbing aku satu hari nnti. itu ja yg aku harapkan..
alamak! aku dh melalut ni... please Ella, stop this nonsense...ehehehe... aku ni kalu dh mood jiwang tu, mmg jiwang habis laaa...ahahaha.. tp aku xmahu berharap pa2, aku pn xreti nk mulakan sbrg ukhwah dgn insan tu. skrg aku cuma lihat dia dr kejauhan.... ahaahaa.... skrg pun aku rase cm d xde harapan.. aku dh putus harap dh... hmmm... xmo la berangan lagi.. aku xske perasaan ni sbnrnya sbb byk kali dh ia terjadi n byk kali hatiku disakiti... skrg aku cuma pasrahkn jodohku pada Allah.. aku menerima setiap ketentuan Allah... aku xmahu berusaha mendapatkan dia secara terang-terangan. cukuplah aku memohon pada ALLAH, moga dijodohkan dgn insan itu, namun andai tiada jodoh dgnnya pun, aku terima, kerana aku hnya hamba Allah, aku tidak berhak menentukan jodohku... Ya Allah, moga jodoh yg telah Kau tetapkan buatku nnti adalah yg terbaik buatku...amin...
hmmm... no words anymore~~~ *sigh*

No comments:

Related Posts with Thumbnails