~~Pembaca Yang Setia~~

Saturday, March 27, 2010

Kenapa byk sgt blog?

Smlm aku dh pk nk ckp psl topik ni, tp hr ni masuk ofis aku lupa, ahahaahah... then aku pk punya pk, kol 12 lebih ni bru la aku ingt...ahahaha... ilang ingatan je aku ni~~~
rmai yg tanye aku soklan kt tajuk aku tu smpai penat gak aku explain... ok, skrg utk elakkan kekeliruan, aku dgn rasa rendah dirinya menerangkn fungsi setiap blog aku satu persatu....
ok, mari kita mulakan...

ok, ini senarai blog aku, mcm yg tertera di hujung kanan blog ni...

kita mulakan dari bawah skli la ek... ok... here we go~~~

ELLA_alieshakirana : ini ialah blog Friendster aku mase zmn tok kaduk dulu... kt cni la aku mula berjinak2 dlm penulisan blog... tp blog kt frienster laa.. this blog masih wujud tp mmg dh xaktif... aku letakkan link tu sbb mane la tau kot2 ade org yg rase nk bace cerita2 aku dulu2...eheeheheh

alieshakirana blogdrive : ok, yg ni ialah blog aku secara rasminya, luar dari friendster, kire blog kedua la ni, tp mmg skrg xaktif, sbb aku mls nk bukak blogdrive dh... but this blog still wujud... so sape2 yg nk bace kisah dulu2,, bley la belek blog ni ek..

~Citra Cinta Terindah~ : ehehehe.. honestly, this blog is private. jd mintak maaf sgt2... org yg aku invite je bley bace... wat sape2 yg teringin nk bace, ask my permission first ek...ahaha... namanya pun citra cinta kn... mmg lah blog ni cerita pasal cinta jer.. aahaah... my love life, my feeling towards someone...eheeheh...

~Citra Hati Insan Biasa~ : ok, this is my official blog for now.. eh, blog ni la kn...ahahaha... ok, cni blog aku yg mmg agak aktif...ahahah...tempat aku coretkn sgl mcm rase... xkira la pe topik pun...asal aku rase nk coretkn, aku akan coretkn tnpa segan silunya...ahahahah....

~Dari Tinta Aliesha Kirana~ : ok, this blog pulak... for those who know me, tahu yg aku ske sgt menulis n my ambition is to be a novelist.. this is my 1st platform laa... kt blog ni aku siarkn semua hasil karyaku... kalu rase rajin nk membaca, silalah lwt blog ni ek~~

Muslimah Menulis : ok, this is my newborn blog.. ahahaa... xde la new sgt pun... tp masih dlm proses, dh berhabok dh aku rase blog tu.. ahaha..blom ade idea lagi.... blog ni specially made for me to talk n share all about Islam... aku nk kasi kredit kt IDAN sbb telah bg aku idea utk nama blog ni dr nama blog die.. Musafir Menulis.. sori ek idan, kak ella ciplak idea skit... jgn mrh r...

ok, thats all... eheehehe~~ tp aku xtau la future, aku tmbh blog lagi ke...eheeh..kalu ade tmbh, nnti aku inform... aku ni sbnrnye sorang yg sistematik skit, sbb tu la blog aku byk... sbb aku ske tgk blog aku dlm kategori yg tertentu... so sbb tu la tercetus idea utk wat beberapa blog, that leads to the confusion of all of you...ahahaah ... nk wat cmne...this is me... my fren know la how systematic i can be... dlm komputer aku pn terbahagi dlm kategori yg spesifik smpai sgt sng nk mencari maklumat...ahaha... but as a lefthanded, i also love to be creative!! eheeheh.. so stabil la penggunaan otak aku ni...ahahaha

p/s: ok, skrg dh tahu kn... so jgn tnye lagi ek... ahahaha~~~

No comments:

Related Posts with Thumbnails