~~Pembaca Yang Setia~~

Tuesday, March 23, 2010

I miss both of you!! (-_-)

hehe... ntah la knape tetiba nk citer psl obsession aku pada Bollywood lak ni...mood bollywood kot skrg ahaahah... aku cuma nk luahkan satu hal jer.... aku rindukan gandingan SHAHRUKH dan JUHI...eheheeh.... bg aku dorg ni sgt seswai...aku tau lebih rmai peminat SRK-KAJOL...tapi ntah laa, dr dulu aku ske Shahrukh bergandingan dgn Juhi sbb aku rasa ada keserasian antara dorg... berlakon xmcm berlakon.... rase cm real jer...eheheeh...sbb mungkin dorg dh lama berkerjasama, sejak 1992 lagi.... sblm srk penah bergandingan ngan kajol lg...eheeheh.. n dorg pun mmg bestfren di luar filem... walaupun masing2 dh kwen, tp ttp bestfren eeheeheh...siap leh pegi vacation sama2...cm husband n wife lak...tp walapupun aku ske kalu dorg husband-wife btol2...perkara tu xkn berlaku lg...sbb dorg setia pada pasangan masing2...pepun aku respect their frenship...eheheehe...
 tp skrg dorg dh jrg digandingkn, latest dlm citer Bhootnath jer...maybe sbb Juhi dh berusia 40an, but she still gorgeous kn... kt Bollywood, kalu artis wanita dh berusia, dh kurg laku, watak pn jadi kakak@ mak org, tp artis lelaki setua Amitabh Batchan pn leh jd hero.... huhu...ketidakadilan Bollywood~~

Filem pertama... Raju Ban Gaya Gentleman


ni mase dorg pegi Disneyland wif anak masing2


aku pling ske kalu dorg berlakon citer comedy romantik.. mmg menjadi~~


dorg adalah pemilik bersama Kolkata Night Rider... pasukan kriket..

 
Love them both very much!!

p/s: Mood bollywood daaa~~ (^.^)

No comments:

Related Posts with Thumbnails