~~Pembaca Yang Setia~~

Monday, March 1, 2010

Angin kah di dalam diri ini?

Should i update my blog? should i? hmmm..dh update dh pon ni kn...tnye lagik lak... actually aku cm tengah terawang ni, mybe penangan teh tarik yang kubeli saat sblm naik ke ofis yang sengaja ditinggalkn di dalam peti ais. mintak je la teh ais kn, kalu gitu? niat aku nk tinggal sebntar je nk bgi sejuk skit sbb cm panas sgt untuk diminum mase tu. ngade la aku ni. tapi tetiba je keje datang bertimbun-timbun tanpa mampu aku tepis ke tepi lagi. last2 saat kejeku selesai, aku memandang jam, aduh, dh kol 12 tgh hari, cm hape ntah. ape la jd ngan teh tarik aku, masih bley pggil teh tarik ke? ble minum tu, terus aku rase hangin satu badan. aku rase skrg ni badan aku penuh angin smpai kepala aku dh terawang-awang, perut jadi tidak selesa. tu la, gatal minum air angin tu bersama perut kosong.-_-.slalu jadi cmni ble aku minum teh susu, tapi aku ske jugak, nak wat cmne...salah sendri...
adoi, apakah yang berlaku, aku xley concentrate lg... angin...angin~~~~~~~~~~
hmm... sedap lak tgk... rase nk minum lg~~~ aku belum serik...

No comments:

Related Posts with Thumbnails