~~Pembaca Yang Setia~~

Wednesday, April 6, 2011

UsopBook ganti Facebook?

Assalammualaikum semua!

boleh tak nak gelak sampai esok? hahaahaha.. adeh! guling2.. kalau ade Usopbook, awok dah masuk pun skrg ni.. hahaah!



penangan Usop Wilcha makin menjadik nampaknya kan! ^_____^

12 comments:

Prince Halilintar said...

hahaha..mmg kelakar la prince bace..ade jgk tu..klu ade prince pun nk join la..hehehe

chu-E said...

nk sharing leh x?

aliesha kirana said...

boleh aja! heheeheh~

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

betul ke dah ada usupbook? kina cari tak jumpa pun?

cik hani said...

ucop tu dah glemer sekarng...

kalah awie..
hihihik

Dilla Ady said...

ade ke takda ni Ak..kalu ade mesti la dilla pun nk join..huhuhu

adol ihsan said...

Salam :

Kita dah boleh tukar ke usopBook ni haa..

:)

ayuna ayuni.. said...

yeahhh.....!!!
sape stuju~~~angkat tgn mcm saya~~~
hahahah...ok, i mmg xtahu sgt pasal usop wilcha ni, tp since member2 dok cerita, i tau jgk la...
betol ke ek ade usopbook ni??
:))
i nak join lah cam tu~~hihi

aliesha kirana said...

gurauan ajelah ni..heheheeheh~ xdenye usopbook! tehee~

~dYaHaHa~ said...

salam...result GA da kuar ke? tq

nabilah_2908 said...

haha...ada je idea...

apa kata request kt usop suh buat betul2... ;)

h A n Y S said...

'moh le masuk', hahaha~ femes dah pokcik usop ni hooo~

Related Posts with Thumbnails