~~Pembaca Yang Setia~~

Tuesday, April 19, 2011

Day 25 – Who are you?

Assalammualaikum semua!

Soalan yang agak mencabar chewah! Siapa saya?


Saya ialah Aliesha Kirana (bukan nama sebenar) yang dilahirkan pada 11 Mei 1986, di sebuah kampung kecil di Batu Kurau, Perak. Anak kedua dari lima beradik, tapi nampak macam anak bongsu sebab manja dengan family. Hehe. Sudah berusia 25 tahun pada tahun ni tapi perangai masih macam budak-budak sekolah.


Saya juga merupakan.......

Seorang hamba kepada Allah Yang Esa

Seorang pengikut kepada Rasulullah

Seorang anak kepada mak ayah

Seorang cucu kepada tok dan wan

Seorang adik kepada kakak

Seorang kakak kepada adik-adik

Seorang mak saudara buat anak2 saudara

Seorang kawan pada teman-teman

Seorang pekerja pada majikan

Seorang penduduk bumi dalam Bima Sakti

Seorang isteri pada bakal suami.. auwwww hahahah!


Ok, dah laaa AK merepek..haisshh! hahahaha... yang penting, AK masih mencari identiti sendiri namun mahu sentiasa berpaksi pada AlQuran dan AsSunnah. Ingin berubah hanya untuk kebaikan, InsyaAllah.

6 comments:

Dilla Ady said...

chumel jek gambar yg AK menunduk tu..

tgh belek ape la agaknye tu ye..

LiFe KaMi said...

nampaknya kita ni sekampung la ye,
kome tak bgtau kat teman pun,
ceciter ceciter,,hehe

nabilah_2908 said...

hehehee..point yg last tu best... ;)

HonEyBuNNy said...

alhamdulillah...semoga kita semua erubah ke arah kebaikan...y xelok di jauhkan dan di ambil pengajaran...;-)

ardinihumaira said...

semoga yang diimpikan tu tercapai, amin...

;) AK hepi2 tau

Miss Green Rose said...

AK malu2 la tu. hehe ~ :D

Related Posts with Thumbnails