~~Pembaca Yang Setia~~

Friday, April 15, 2011

BF dari negara mana yang AK paling sayang???

Assalammualaikum semua!

ehemm.. tadi kat ENTRY ni, ada la sorang ni bertanya kan..

soalan die mcm kat bawah ni. hahaha.


ehem.. boleh tak, nak jawab soalan niii. hahaahah! gediks!

sudah terang lagi bersuluh dengan spotlight gitu.. Prince boleh pulak buat2 xtau eh. eehehe..

ranking 1st skrg ni mestilahhhh...


so skrg ni BF AK dr korea la kn. hahah!


si comel ini. hahahaaha... buat masa skrg, die ranking 1st.. Yamapi jadik no 2. ahahahaha.



hahaahahah! gediksss! teheee...

eh tapi ramai lagi la dlm senarai AK.. cmne? ekekeeke..


yang ni pun nak masukkan dlm senarai.. aci x? ekekekeee..


yang ni pun mcm dh suke.. uhukk..

ramai giler.. ok dah rambang mata dah ni..

ok stop.. haahahah!

tata!

6 comments:

Prince Halilintar said...

lar..sempat siap wat satu entri lagi AK ni..ahhahaa

ok..prince dah taw..hehe

Dilla Ady said...

dilla tak leh la nk wat entri camni..da jumpe da prince charming sya..huhuhu

nabilah_2908 said...

hehehe...ha..lelaki sekarnag pun dah banyk ikut trend macam lelaki korea..mana la tau jodoh AK...jumpa juga lelaki macam ni..kan..? mudah-mudahan tercapai impian AK...(^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak ;
KIAMAT SEMAKIN HAMPIR

HonEyBuNNy said...

salam ziarah..alamak...rambang mata jugak neh..hehheh

Rina Rossoneri said...

hahah dah agak dah yg dr korea tu bf kamu plg syg

adol ihsan said...

Salam..

mane gambar saya..?? hehehe...

Related Posts with Thumbnails