~~Pembaca Yang Setia~~

Friday, April 29, 2011

Day 28 – In this past month, what have you learned?

Assalammualaikum semua!

Hape yang AK bljr dalam bulan ni? Hmm. Tentunya perkara yang sangat penting, iaitu jangan mudah percaya pada orang. Jangan nilai orang cuma dari luaran, sebab mungkin dalamannya adalah yang sebaliknya.
Apa kena mengena dengan bulan ni? Hehehe.


apa kaitan ngn JGS? ntah. (-_-")

Sebenarnya bulan ni baru terbongkar perangai seseorang terhadap AK. Nampak mcm baik je tapi kt belakang AK, Nauzubillah. Moga2 AK dijauhi dari dengki orang ni. AK pun tak mahu simpan dalam hati sangat, AK maafkan segala kutukan dia pada AK dan berharap dia berubah dari perangainya itu.

^_^ ok peace! 

Errr ape lagi eh.. yang AK bljr. Hahaahha!

Hmmm AK bljr menerima kenyataan yang bila dia tidak ditakdir utk kita, sekuat mana kita berusaha pun dia tidak akan jadik milik kita. Sobss.. chewah tetibe feeling jiwa2 hahah. Padahal xpenah usaha pun nak dapatkan Ashraf Muslim. Wakakaka. Kantoi!


Tapi usaha itu tetap perlu, usaha paling senang ialah berdoa! Moga2 kita dijodohkan dengan orang yang baik-baik, yang beriman dan taat pada perintah Allah. Yang boleh bimbing kita menuju akhirat yang cemerlang. Wah! Tetibe pasal rumahtangga pulak ni. Buang tebiatkah AK? Hahaah. Layan ajelah kan.

Okieslah. Byk lagi yang AK bljr sebenarnya, tp blur pulak AK nih. Hehehe. Itu jelah point AK skrg ni. Tata!

p/s : selagi hidup, selagi tu kita takkan habis belajar.

7 comments:

nabilah_2908 said...

belajar melalui pengalaman..kan Ak...? :)

Ardini Humaira said...

AK naka.. hehehe... kalo jadi madu dayana mau? heeee lariksssssss

Prince Halilintar said...

perangai manusia susah utk dinilai..xpe AK bersabar dgn sikapnya..org yg sabar adelah org yg kuat imannya..

Dilla Ady said...

takpela Ak anggap jek ade hikmahnye sebalik setiap kejadian tu..

tak dapat AM, mesti jumpe nnti AM yg lebih hensem dari Am..dun wori eh dear!

Idah said...

itu semua proses hidup untuk menjadi lebih matang. Biar kawan seribu tpi berkasih biar satu....

fatinmmj said...

sya stuju..berdoalaa...kita padaNya...=)

~SukEMakAn~ said...

asyraf muslim henssemm!!!!
er. lari dari topik!
biakan org tu ye AK
semoga AK selamat dari doa dia.
><

Related Posts with Thumbnails