~~Pembaca Yang Setia~~

Thursday, May 26, 2011

Gambar Terakhir sebelum mereka menghadap Ilahi...

Assalammualaikum semua!

semalam tengok tak 360 kt tv3? kisah kejadian tanah runtuh kat Madrasah Al-Taqwa, Hulu Langat. memang sgt menyentuh hati kan? AK tgk sorang2 bergenang jugak air mata ni.. Y_Y

tapi InsyaAllah ganjaran adik2 ini ialah syurga. mungkin Allah lebih sayangkan mereka kan. kita yang hidup ni belum tentu bernyawa lagi esok hari.. bersyukurlah dengan nikmat Allah yg memberi kita peluang utk masih bernafas di muka bumi ini kan?


inilah wajah adik-adik kebanyakannya telah menghadap Ilahi. inilah khemah tempat dorg berlatih nasyid. perasan tak, bukit kat tepi kanan ni? MasyaAllah.

semoga mereka semua ditempatkan bersama para solihin.

mereka ditarik nyawa di dalam madrasah tempat mereka menuntut ilmu Allah. kita nanti mcm mana? semoga kita jua hidup dan mati dalam keadaan beriman.. amin...

Al-Fatihah.

p/s : mati itu pasti, cuma bersediakah kita?

4 comments:

nabilah_2908 said...

sy pun tgk ... sayu jer hati.. :(


ada yg kata gamabr ni bukan sebelum kejadian...tp masa bulan puasa...entah la...

tertarik dgn budak kecil kt depan tu..comel je... :)

Miss Green Rose said...

semoga mereka ditempatkan di kalangan hamba2-Nya yg beriman.. amin..

Prince Halilintar said...

alhamdulillah ramai yg buka mate bile mengetahui hal ni..ramai yg ingin hulurkan bantuan..mgkn ni ikmah dari Allah..sayu dan hiba hati prince mengasihani mereka..semoga roh mereka semua yg terkorban dicucuri rahmatNya..Al-Fatihah

HonEyBuNNy said...

suci ja muka diorang kan...

sob3...

al-fatihah...

Related Posts with Thumbnails