~~Pembaca Yang Setia~~

Wednesday, May 11, 2011

Happy Birthday To Me! ^____^

Assalammualaikum semua!

Heheh. AK pernah cakap kan, bulan Mei bulan feveret AK. Kenapa eh? Hehee.

Sebab pertama : 7hb, birthday bapa saudara AK. Tehe

Sebab kedua : 8hb Hari Ibu! I Love You Mama!

Sebab ketiga : 9hb, birthday pakwe AK, encik Fahrin Ahmad. Heheeheh. ^_^

Sebab Keempat : 10hb birthday bestfren AK!

Sebab Kelima : 11 Mei, HARI JADI AK!! ^.^



Ehem... hari ni 11 Mei 2011. Hmm. 25 tahun yang lepas, AK dilahirkan di atas bumi Allah ini. Wah tetiba je rasa syahdu pulak. Hehehe.

eh baby montel mana lak ni.. tehee..

Orang pertama yang AK nak ucapkan terima kasih ialah mak AK sebab lahirkan AK kat dunia ini, dan jugak ayah AK sebab tanpa mereka berdua, AK takkan ada di sini sekarang.

Selama lebih suku abad hidup atas dunia ni, AK rasa masih terlampau banyak perkara yang AK masih belum capai, tapi AK percaya rezeki Allah sentiasa ada. Yang penting AK harus usaha.

AK rasa AK masih byk kekurangan sebagai hamba Allah. AK harap AK dpt perbaiki diri dan ibadah AK dari semasa ke semasa.

Sempena hari lahir AK yang ke 25 ni, AK xnak mintak apa2, cuma doa dari semua sahabat AK agar AK berjaya dunia akhirat. Boleh kan? Hehehe. Kalau nak doakan AK cepat dapat jodoh pun apa salahnya. Hahaha. Adess gatai! Tehee.
oh thank you my darling! ^____^

Ok dah la. Kang AK nanges lak kat sini. Sobss.. hehehee.

Eh belum habis lagi!

Sebab keEnam : 13hb, Hari Jadi Mak AK yang tersayang!

This is why I Love May! Chewah!

p/s : happy birthday to me...  happy birthday to me... wah..bluberry my feveret..ahahaa

14 comments:

ツ mIsS NaDEa ツ said...

wahh !
hepi brthday gak ..
smoge pnjng umo & dimurhkn rzeki ..
birthday kite same taw ^^

aque said...

heppy bufday....
semoge happy2 selalu...

nabilah_2908 said...

wah..berderet2 yer tarikh...jenuh nak siapkan hadiah..hehe..

Happy Birthday AK...!!!! (^_^)

Pa'ah Mohd Isdris said...

Happy birthday ye kak AK . Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki selalu . :D

Prince Halilintar said...

AK...pricne pun nk cakap SELAMAT HARI LAHIR tuk AK jgk..patut bersemangat je AK bulan ni..baru rince taw sbb nye..

semoga AK sentiasa lbh ceria2 lagi hari2 yg akan dtg ye =)

Miss Green Rose said...

Happy Birthday to AK !! Barakallahufiki !! May Allah bless ~ n semoga dpercepatkan jodoh dgn lelaki yg baik n soleh ~~ :D

Naj far said...

hepi besday aliesa kirana..semoga sentiasa dlm rahmatNya..murah rezeki+ cepat jodoh yg diidam2kn... rinduuuuuuuuuuuuuuuuu ko mung sgt2 ella!!! (T_T)

**from : Naj Far :)

Sharifah Nadzarah said...

hepi belated besday..sori lmbt sehari...wish u hepi 4 eve n eve n eve..

Dilla Ady said...

hepi besday tau sekali lagi kt Ak..semalam tinggal wish kt entri sebelum tu...ari nih tinggal kt entri nih pulak..

Miss Tira said...

Selamat hari lahir. Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki yang berpanjangan. Semoga berbahagia bersama orang yang tersayanag. Amin.

AiDa AzRyN said...

happy birthday!! ;D

adol ihsan said...

Salam..

Hepy birthday, moga panjang umur dan murah rzeki..

:)

cik aiskrimmj said...

happy birhday alisha..=)

Ardini Humaira said...

epi bday AK! lambat wish. tak sempat online la ni.. exam dah nyawa2 ikan ni hehehe

Related Posts with Thumbnails