~~Pembaca Yang Setia~~

Monday, May 9, 2011

Panasnyaaa Hari Ni... fuh...

Assalammualaikum semua!

mood AK? kelaut.. haha. bkn sebab Monday Blues ke hape.. tp sebab smlm xleh tido.. haha. mcm xlenaa jer padahal tido pun dh kol 12 lebih dah. asik2 terjaga, tido pun rasa tak selesa.

panas2 kena tgk muka JGS, baru sejuk..hehehe

sebab yg utama, ialah cuaca skrg panas la. perasan tak? berpeluh-peluh AK. hihi. skrg dok dlm econ pun AK xrase sejuk sgt. huhu.

ish tak bersyukur btol AK ni kan.. bila hujan, sejuk, ngadu sejuk. ni skrg panas, ngadu panas lak. huhuhuh. ni dok kt ofis ni pun dh separuh air botol AK, AK teguk. still rasa dahaga lagi. huhu.


rasa nak minum air ais. adess cptlah waktu rehat. hehe.



7 comments:

nabilah_2908 said...

tul la AK...malam2 pun dah tk selesa tido..asyik tebangun panas...kupas tu dah full speed dah...ttp panas...

tk menentu kan cuaca skrg...bila hujan...hujan selebat-lebatnya sampai banjir..bila panas..sepanas-panasnya....huhu..

jom ke APA KATA HATI pulak ;
NASI AYAM UNTUK IBU

Prince Halilintar said...

sejak 2 3 hari ni mmg panasnya lain mcm kan AK..prince kat sini pon terasa sgt..klu blh nk mandi 10 kali sehari..hehe

Ardini Humaira said...

meh minum sunquick ais ngan dni :D

Idah said...

ialah 2 3 hari ni panas betul...kejap2 mandi...baru segar badan ni...duk kat kipas tpi masih terasa panasnya....subhanallah.

Fatin Eunhyuk 슈퍼주니어 said...

AK comellah....panas2 tgk gbr JGS boleh sejuk ker?..hehe

syahira ariff said...

jgn lupa pakai sunblock jgk!
=)

Dilla Ady said...

hmmmm...panas la skang nih kan Ak...berpeluh2 ha dilla kt ofis....macam sauna i tell yu!..huhuhu

Related Posts with Thumbnails