~~Pembaca Yang Setia~~

Thursday, December 1, 2011

Air terjun Teh Susu!

Assalammualaikum semua!

hohohoh. senyap je kan. eh AK sorg je senyap, org len ade je. ntah la, mood ilang. tambah2, sejak akhir2 ni bz je. byk hal kene uruskan smpai xde masa membelek blog.

hari ni nak citer hal ari Ahad lepas. ok, tak kire! walaupun basi, nak citer jugak!

hahahaa.

Ahad lepas, macam selalu, lawat adik AK dekat KMK nun. sekali dia boring dok kolej, ajak berkelah. makanya tempat terdekat adalah...

Air Terjun Junjong. atau AK gelarkan Air Terjun Teh Susu. =_="



hahahaa. teh susu kan? keh3. tapi xmandi pun. kami datang berkelah je, xmandi sebab on the spot punya plan. walau bagaimanapun chewah! ayat BM nih, ramai jugak org dtg bawak anak2 mandi. tanpa rasa segan silu @ rasa xselesa tgk air itu. heehe.

oh maaf, tiada gambar 18sg, atau 18sx di sini. hahaha. kang org perasan lak, AK tangkap gmbo dorg tgh mandi. haahaha.


maka mari layan muka budak yg frust sebab tak bawak baju lebih sebab tak tahu nak pergi air terjun. mari gelakkan dia. hahaahahahah!


dan mari gelakkan yg sorang lagi pulak sebab pakai baju kurung sebab tak tahu nak pergi air terjun. mari gelakkan dia. haahahahahah!

ok gmbar tukang gelak dirahsiakan bg mengelakkan sebarang kesulitan dan sabotaj.

bergambo sebelah air teh susu ni pun jadilah ye adik2 ku. len kali kita berendam dlm teh susu ni. manalah tahu, kulit jd seputih susu. chewah!


dah-dah, jgn buat muka xpuas hati lg. jom balik!



oh indahnya matahari terbenam kala ni. tp bila ditangkap, hancur gambarnya. ok saya harus simpan duit beli kamera mahal. =_="

sekian laporan basi saya.

tata!

6 comments:

Cik Bhulat said...

teh susu pon teh susu la..kalo mandi pon sodap ni =]

Salina@IbuAqil said...

Ngeh3!! Nasib teh susu bkn teh tarik.. ;)

nabilah_2908 said...

baru lepas ujan ke..? sbb tu air keruh... :)

tkpe..next time standby baju siap2... :)

Miss Green Rose said...

wow ! air terjun teh susu ! awesome ! untung lah AK ! =)

ainz said...

uihhh...keruhnye air...musim ujan ni xelok sangat main air.. ;)

Cho Zila said...

teh susu pun teh susuler.. tapi dapat piknikpun best gak kan sambil tengok gelagat orang...

Related Posts with Thumbnails