~~Pembaca Yang Setia~~

Monday, December 12, 2011

MOODLESS MONDAY : Musim Blogger Kahwin! Tahniah!

Assalammualaikum semua!

MOODLESS MONDAY kembali! kerana apa? kerana cuti itu kurasakan terlalu cepat berlalu dan harini haghus keje kembali. aaa! mencik!

kalaulah diberi pilihan, AK rasa nak kerja dari rumah aje. boleh keluar suka ati, bangun suka ati, haha. ade x keje tu? keh3. malasss amat mau keje.

cis! tgk, dah tunjuk prangai sebenar. dasar pemalas punya anak dara! cmne nak kahwen? eh apsal timbul soal kahwin lak ni?

maka hari ni saya takde mood, udahle kawan2 saya kat selangor, cuti hari ni. lagi saya sedih, eh jeles sebenarnya. hahaa.

maka boleh tak, hari ni AK xmo melalut apa dah.

cuma AK nak ucapkan 

SELAMAT PENGANTIN BARUUU!!!

buat 2 sahabat alam maya AK, blogger Ardini Humaira dan blogger ciksukemakan!

dan AK nak minta maaf sangat-sangat sebab tak dapat nak hadiri majlis ni. sobs. itu yg bikin mood AK makin xde.

Ardini Humaira dan suami
ciksukemakan dan suami

Tahniah! dan semoga ikatan yang termeterai ini akan berkekalan sampai syurga.

maafkan AK sebab tak dapat hadir...

tapi AK sentiasa akan doakan kalian bahagia sampai syurga. amin!

p/s : kalaulah aku ada kereta sendiri, dan juga duit berkepuk. oh kalaulah...

5 comments:

Dilla Ady said...

ohhh..dni da kawen rupenye..lame tak singgah blog die..

eh...mcm da terjangkit sket moodless monday ni..'M' nyeeeee la diri ini!

nabilah_2908 said...

hehehe..nanti dah kawin dok la umah..takpayah kerja... ;)

Selamat pengantin baru blogger2 yg dah berkahwin..seronoknya.... :) :)

Kakzakie said...

Kakak tunggu AK bila lagi? Hmmm.... sampai masa kakak tahu juga kan...:)

ainz said...

Selamat pengantin baru..kami tumpang hepi tgk gambar2 di hari bahagia ni.. ;)

Semalam sy cuti..tp tak best sbb dari hr sbtu dmm..hrni pun..xamik mc sbb byk keje xsetel..dmm..cepat la baik,demam...mmm

Ardini Humaira said...

amin..
tq AK :')

Related Posts with Thumbnails