~~Pembaca Yang Setia~~

Thursday, December 29, 2011

Detik 2012 : Ada Apa dengan 2011 ini?

#Detik 2012 : ini ekspressi aku dalam menunggu detik ketibaan tahun baru.

Assalammualaikum semua!

kenangan? kenangan yang indah rasanya agak kurang, paling AK ingat, adalah trip AK secara sendirian ke KL bln 2 yg lepas masa BFF AK kawen. sonok!

lepas tu, sepupu AK dah kwen. dia tua setahun dr AK. hehe. ok, mcm nak bgtau yg patutnye tahun depan giliran AK la kan. hehe

yang pahit lg byk kot, sebabnya... Y_Y... namun 2011 akan AK kenang sampai bila2 kerana tahun ini adalah tahun tok dan wan kesayangan AK dipanggil menghadap Ilahi. takkan sesekali AK lupakan tahun ini... T_T

Al-fatihah! rindu kalian..

Pencapaian? bila berfikir sejenak, masih tak nampak sebarang pencapaian AK tahun ni. owh byk lagi benda yg diharap, tidak dicapai. jadinya, haruslah diazamkan semula tahun depan. haha. tapi InsyaAllah AK yakin tahun depan akan ada pencapaian yg AK akan banggakan. jadi AK menanti sgt tahun 2012!


Benda baru?perkara yang AK baru beli utk tahun 2012 ini ialah... Encik Shiro!


Perkara best? boleh tak, nak cakap, 2011 banyak drama tv yg best! hhihi. hrp2 tahun depan makin byk yg best. tehee.

apa lagi eh pasal 2011? hmmm.. byk lagi nak tulis, tapi malas nak pk. haha.

apapun 2011 mmg byk pahit manisnya, dan AK harapkan tahun 2012 yg akan menjelang tiba akan memberikan lebih byk kemanisan dlm hidup AK. amin!

p/s : ayat mcm berterabur dah ni. gara2 smbil taip entry smbil ushar live chat nora danish n ady putra. keh3. hr ni Tentang Dhia last!!!

5 comments:

Rina Rossoneri said...

hmmmm nothing special pun tahun 2011 nih

Salina@IbuAqil said...

Al-Fatihah buat arwah..

nabilah_2908 said...

bila eh live chat tu...sy baru je masuk office..huhu..

tahun depan mesti lebih cerah dari tahun ni kan..? tak sabar nak tunggu novel AK keluar.. (^_^)

Aida Azryn said...

hmmm. aida pun nak wat jugak la entri yang macam ni. boleh tak cik aliesha? >.<

PinQib said...

eehh.. nak wat gak le.. esokk.. last day of dec/2011.. hehe.. inspiring le AK nii

Related Posts with Thumbnails