~~Pembaca Yang Setia~~

Monday, July 5, 2010

~Mentor 4 : Seperti DiJangka~

Salam..
halu, ak bru nk cerita sal mentor4..hehe.. ketinggalan ak ni kn.. xpe2..nk cerita juger demi kepuasan ati ak..heheheeh...

tahniah Mohd!!! u deserve it... hehe.. ak sokong je semua peserta final... tp mmg ak dh jangka Mohd yg akan menang sbb peminat die n kak Ziana ramai..hehe.. tp suara Mohd pn mantapppp...huhuhuh...

Adi smlm ak rase lebih menonjol n suara die pn lebih bagus dr kebiasaan.. mungkin sbb lagu2 yg die bawak seswai dgn suara dia... heheeh... ak mmg sokong adi, n adi dpt no.2 pn ak dh cukup puas ati...

Nani... xtau nape, Nani kurang menonjol smlm... huhuh.. cuma ble lagu last je yg nmpk vokla die terserlah, mungkin itu punca Nani dpt no.3 sbb kalu nk ikutkan peminat Nani lebih ramai dr peminat Adi..eheheheh~~~

ok, nk citer lak sal gelagat adik2 aku ni.. sorg sokong Adi... ble Adi nyanyi lagu Taufik Batisah yg ade hentak2 dada tu, terus die menjerit... terlebih feeling dowh.. hahaha...

yg sorg tu sokong Mohd dr awal lg... tp smlm tgh khusyuk ak tgk mentor, die hulur henpon die...

"kak tlg hntr kt adik..."

aku pn tgk la sms yg die tulis tu...

 Mohd Mentor 4, saya bagi 5 undian daripada saya.

gelak golek2 aku bace..hahahahaa... cmtu la budak darjah 5..hape2 ntah..aahahahaha...

No comments:

Related Posts with Thumbnails