~~Pembaca Yang Setia~~

Wednesday, July 21, 2010

Selamat Hari Lahir Dak Kecik!

Salam..
owh entry ni khas kutujukan buat bestfren aku sorg ni.... to Norasidah Khalil @ Cda Best hehe.. slmt hari lahir kuucapkan... love u very much der~

aku mengenali cda saat sama2 menuntut di Kolej Mara Kulim bagi program matrikulasi. cda sorg kanak-kanak remaja yg ceria.. smpai skrg aku yakin prangai die masih sama... hehe..

aku ingat lagi mase kt matrik dl, die sorg yg sgt ceria, kalu xde die sehari, lain mcm je idup aku.. mujur die hari2 ada dlm idup aku.. haha.. dorm die seblh je dorm aku.. pagi2 nak ke kuliah die dtg panggil aku yg lmbt bersolek kunun.. kalu aku awal, aku pergi jengok dorm die smpaikan budak2 dorm aku dh kenai die, n dak2 dorm die dah kenal aku.. huhuhhu...
ingt lagi bulan pose kt matrik, mase aku cuti pose, tgk2 die pn cuti pose sama dgn aku.. so kami sama2 melantak megi kt tempat die.. hahaha...

korg tgk la budak kecik ni..


bestfren aku yg comei.. eh abaikan yg berdiri tu.. tu hantu je tu..


kanak2 ceria nak belajar...

owh cda, aku yg xseberapa comel sperti dirimu itu ingin mengucapkan..

SELAMAT HARI LAHIR SAYANG BEB!

aku doakan moga ko segera ke jinjang pelamin, sentiasa comel n diberkati Allah selalu.. amin~~

3 comments:

nabilah_2908 said...

Happy Birtday untuk kawan AK.. :)

p/s : bdy AK pula bila..? ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
KWE TIAU GORENG

norasidah said...

wah..sgt terharu ini entry...

Wah, ko mmbuat kan aku rs teruja akan diriku yg comel ni..ko jek weyh rs aku comel..hahahaha..sbb aku plg pendek (sedar diri ok)..

Pape pon, sgt berterima kaseh n ku merinduimu jugak..hehehehe

Hariz said...

Happy Bufday!

Related Posts with Thumbnails