~~Pembaca Yang Setia~~

Saturday, June 18, 2011

Cuci Mata dengan Lembu.. Moo moo..

Assalammualaikum semua!

hari Sabtu ialah hari malas menaip panjang2 maka hari ni jom kita jamu mata dengan koleksi lembu AK ni. hohohoh.. yup! AK suka lembu. lalala..

ini adalah lembu yg AK dpt dr bestfren AK  masa birthday AK heeheh..


ini hadiah birthday dari kakak AK.. mug lembu..

tabung duit AK. dr zaman sekolah lagi

Moo moo.. anak patung AK

jam loceng

masa mula2 beli, AK rasa mende ni lembu. org lain xtau la rasa pe. haha

memo pad AK hehe

ini mcm tempat lapik pinggan atas meja tu. tp AK jadikan alas mouse. hehe

ok! inilah koleksi lembu AK. nanti nak tambah lagi. heheehe

9 comments:

CikHaniBhulat said...

banyak nye koleksi lembu..comel2 lak tu...pasni kumpul bebanyak lagi ye..

nabilah_2908 said...

hehe...comel je..

kenapa AK suka lembu..org lain suka kucing la..arnab la...tp AK lain...ce cite sikit.... ;)

emieysandra said...

cntiknyer..pic atas tu, xpnah nmpak lak yg ade lembu dlm tu^^

Aida Azryn said...

nak anak patung moo voleyh? :P

SyahmiFikri said...

comel je.. suka plak tgok mug lembu tuh!

PinQib said...

lembu and pink addicted =p.. kiut AK

ainz said...

Sgt unik..ade koleksi lembu..ain pulak suke opin aka dolphin..heee... ;)

Anonymous said...

Assalam ktmna nk cari koleksi2 lembu ni?

Aliesha Kirana said...

Wslm. Koleksi ni merata saya beli dan dapat. Tak ada tempat spesifik. Asal nampak je saya beli hehehe

Related Posts with Thumbnails