~~Pembaca Yang Setia~~

Tuesday, June 21, 2011

Yamapi VS Kim Hyun Joong!

Assalammualaikum semua!

hari ni marilah AK cerita pasal 2 jejaka ni, hehe. walaupun sorang dah jatuh sebgai hero no 2 dlm hati AK dan sorang lg AK blom fikirkan nombor utk dia haha. tp AK tetap sayang kedua-duanyaa. lalalaa..

kenalkan. nama dia Yamapi!

comel kan!

dan ini pulak... Kim Hyun Joong!


dorg dua org ni macam ada iras sikit walaupun sorg dr Jepun dan sorang dari Korea. watak2 dorg dlm drama pun lebih kurang. 2-2 jenis sllu dpt watak lelaki berhati batu, dingin dan arrogant. hoho..

jom2 kita tengok persamaaan dia org ni dr segi gaya. hehe.







sumber dari  SINI

sama kan! ^___^

yang penting dua2 kesayangan AK lalaalalaa...

5 comments:

nabilah_2908 said...

sy nmpk persamaannya....suka buat muncung...hehehehehe...(^_^)

Dilla Ady said...

wahhh...hensemnye..cair jugak ni nengoknye...

ainz said...

memang same! tapi kim hyun joong tetap dihatiku...wahahahaha!

PinQib said...

tsk. memang AK peminat pling stia YAMAPI!!~~~

Ardini Humaira said...

ajak dia makan spaghetti umah dni meh AK hehe

Related Posts with Thumbnails