~~Pembaca Yang Setia~~

Thursday, June 2, 2011

Maafkan Aku Sayang... JGS Oppa!

Assalammualaikum semua!

entry di bawah ialah luahan jauhhh dari lubuk hati yg paling dalam.. T_T
-
-
-
-
-
-
-

dah lama gila saya teringin nak jumpa awak.


hari-hari saya harap impian saya akan jadi kenyataan..


saya harap saya dpt tgk wajah arrogant kesayangan saya ni dari dekat..


saya tahu awak bukan seangkuh reaksi wajah awak..


dan saya tahu senyuman awak adalah senyuman palingg manis dalam dunia..


tapi kali ni..

tolonglaaahhh maafkan sayaa...

saya tak mampuu..

sobbss..

bukan saya tak sayang awak...

tapi saya terpaksaa...



saya tak ada duit...

tiket awak mahal sangat..

dan masa ni, sepupu saya kahwin..

ya saya sayangkan awak..

tp please faham sayang...

lain kali awak datanggg saya jenguk awak ye..

sorry Oppa... T________T

sarangheyooo..


p/s : frust3! Y_________Y

8 comments:

puan nina said...

alalala..encemnye die..i like too!

Dilla Ady said...

hmmmm..mmg kalu tiket artis luar nih mahai giler..kalu ade duit lebih leh la AK..insya allh satu ari dpt jumpe live jugak..

nabilah_2908 said...

hehehehehe..sure dai frust juga bila AK tk dpt dtg.... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak ;
BLOGGER VS BLOGGER IN DRAFT

zacky ~786~ said...

kemain ..

Aida Azryn said...

lol. haha. :P

Rina Rossoneri said...

wooooooo betul lah ek...xsangka hari sabtu nih ke...berapa tiket??? hahaha

Edy Zaidi said...

alahai..jambu betul muka dia...hahaha...

kenapa xmasuk contest..banyak kot contest bagi tiket konsert dia..tp sbb xminat, malas nak join

Miss Green Rose said...

haha.. igtk ape td.. xpe, klau ade rezeki mest jumpe gak satu hari nanti.. jgn sedih2 =)

Related Posts with Thumbnails