~~Pembaca Yang Setia~~

Monday, June 20, 2011

Lukisan Zaman Silam.. auwww

Assalammualaikum semua!

hari tu godek2 laaaa benda2 AK dan terjumpalah mende alah kt bawah ni. heheeh... kalau yang tak tahu, selain menulis, AK suka melukis. hihihh..

ini sketch book AK hehe.

antara lukisan AK heeheh..

dulu2 AK aktif gak melukis, pernah melukis untuk buletin mingguan surau kolej AK hehehe.. skrg ni... malas dahhh.. asik menulisss jer. kadang2 je ble bosan kerja, AK conteng2 kertas haahah..


antara cerita yang AK pernah buat..

skrg udah agak kemalasan. teringin jugak nak beli drawing pad yg digital tu, nak try melukis kt komputer, tp belum ada rezeki lagi. heheeh.. satu hari nantilah kot..

eh sorilah, jamu mata dengan lukisan tak seberapa AK ni pulak. bz, xde masa nak menaip entry yg panjang2. so gambar ni jelah pengganti bebelan AK. eehehe..

ps : buat cik ZafiraNabilah, pasal entry MooMoo tu heeheh. AK pun xpasti sbb pe AK minat lembu mula2 dl. haaha. mungkin sebab AK zodiak Taurus kot. hehe

7 comments:

nabilah_2908 said...

AK...apa kata scan komik tu...lepas tu tepek kt sini..mcm besh je cite tu...huhuhu...(^_^)

ok..ok...berita faham tntg MooMoo tu..hehe.. :)

Muhammad said...

salam

masya allah
kamu mmg sangat berbakat.
teruskan lah minat melukis tu ya !!.

SyahmiFikri said...

wah.. cantik..

sangat berbakat dalam nie =)

ainz said...

AK sgt berbakat..ain pun minat lukis jgk..tapi takde bakat..so jadi huduh..lagi2 muka orang..kalo gambar alam semulajadi tu ok lagi..heee.. ;p

salam perkenalan dari ainz..ade twitter tak?heee.. ;)

Dilla Ady said...

kite ade minat yg same la...dilla pun suke melukis selain menulis..tp tak la seaktif AK ni ha..cantik2 pulak tu yg Ak lukis...kagum! kagum!

PinQib said...

eahh.. kretip kemain la AK ni =)

Ardini Humaira said...

cantiknya lukisan ni! dni lukis orang lidi pun uduh tau AK hehe

Related Posts with Thumbnails