~~Pembaca Yang Setia~~

Tuesday, January 31, 2012

Mari Jawab Soalan Pasal Auni...

Assalammualaikum semua!

hari ni saya nak cerita pasal Auni.

ada soalan pasal Auni yg diajukan sahabat2 blogger AK dekat entry pasal Auni sebelum ni laa. hehe. meh AK jawab soalan ni. hehe.


klik utk tumbesaran

ok, soalan pertama dari PinQib : Auni ade lesung pipit ke? jawapannya ADA. heeh. dua2 belah pipi dia, ikut mama dia. hehe.

nampak x lesung pipit auni? hehe
ok soalan kedua dari Nabilah : Auni anak buah pertama AK ke? jawapannya.. YA dan TIDAK. heheeheh. 
apa ertinya? hahaa. rasanya AK pernah cerita kot. hubby akak AK duda kematian isteri, so die dah ada 3 anak. tp Auni kire anak sulung akak AK ler, anak buah pertama AK yg rasmi. heeh. eh tapi anak2 hubby akak AK pun AK still anggap anak2 buah AK. heehehe.

auni dan abangnyerr
Kalau nak tahu, Auni sgt rapat dengan ayahnya. heheeh. kire anak ayah laa. kalau die menangis mintak pujuk, die mesti tuju dekat abah dia. hehe. anak abah sungguh..

ni Auni tgh ganggu abah die bawak kreta. hehe
dok mengadu apa laa kt abah die tu..
tido pun nk tdo dgn abah...
p/s : blom ada anak dh byk citer psl anak buah, esok ade anak sendiri, makin byk le citer pasal anak. kah3

7 comments:

nabilah_2908 said...

biasanya AK cerita pasal Auni je..yg lain2 takde kot...

mungki terlepas pandang pada entri yang lain.. :)

tau Auni ada abang masa AK cerita pasal cari buku ke nak cari makan..:)

Kakzakie said...

Cerita anak-anak memang buat hati kita bahagia AK. Tak kiralah anak buah ke anak sendiri. Nak anak sendiri bila ye... tanya buah hati dulu...

Ardini Humaira said...

waaa auni manja dengan abah dia :D

PinQib said...

hikhik.. tomei nye,, budak ada lesung pipit... eh eh eh..

memang papa ki pari hume laa (daddy's angel)
semoga auni jadi anak dara yang solehah insyaallah

PinQib said...

hikhik.. tomei nye,, budak ada lesung pipit... eh eh eh..

memang papa ki pari hume laa (daddy's angel)
semoga auni jadi anak dara yang solehah insyaallah

Edy Zaidi said...

alahai..manjanya dia

Miss Green Rose said...

selalu org ckp anak mak.. tp auni nie anak abah la :)

Related Posts with Thumbnails