~~Pembaca Yang Setia~~

Monday, January 16, 2012

Moodless Monday : sakit kepalaku.

Assalammualaikum semua.

ah cuti mcm tak cuti aje rasenye. huhhuh. cepat bebeno laaa. mencik!
hari ahad, AK gunakan utk buat kerja umah jerr. basuh baju selonggok, memasak (chewah! mak pergi kenduri, haruslah puteri malas turun padang)


petang pulak tiba2 diserang sakit kepala. angin masuk badan kot, sebab lama dok bermain air, lepas tu makan kol 5. sarapan dah terkeluar balik, sebab rasa nak muntah.

AK telan panadol, nak bg hilang sakit kepala, tp sampai ke malam tak lega jugak. so malam asik guna utk tdo jee, tapi xnak lelap. so baring2.

pagi ni baru rasa lega sakit kepala, cuma kena hati-hati, tak boleh bg otak terkejut (buat kerja mendadak) sebab kang nnti sakit kepala tu mai balik.

aduhai.. mak suruh MC ari ni, tp sbbkan pagi dah lega, AK dtg jugak la ofis. huhuh. hope makin sihat laaa. seksa oi kalau sakit kepalaa..

xde mood hari ni. sekian.

4 comments:

Salina@IbuAqil said...

Akak pun sakit kepala le AK..
Tgh duk berkerut menahan sakit ni..
TC AK..

nabilah_2908 said...

hope sakit kepala AK tu akan ok.. :)

sabar la eh....dh lunch belum ni..? kalau belum jgn lewat2...nnti masuk angin leh sakit kepala lagi...

take care dear... :)

Ardini Humaira said...

semoga cepat sembuh tau AK.. kalau dni, gerenti dah MC hehe

PinQib said...

Ak.. semalam pun qib =)
pening kepalo jgk... sakit dari rusuk kanan ke kepala.. adoiii.. skrang da baik

Related Posts with Thumbnails