~~Pembaca Yang Setia~~

Monday, January 9, 2012

Moodless Monday : banyak sebab kenapa saya tak ada mood...

Assalammualaikum semua..

saya tak ada mood hari ini. sebabnya semalam adik-adik saya dapat henpon baru. saya jeles. T_T  kalau saya nak, saya kene beli sendiri, tapi duit saya asik tak cukup je ni. camne?


lepas tu kaan, semalam saya mimpi..

boleh tak, dalam mimpi tu.. saya tengah bermain-main dengan ulat? padahal ulat adalah kegelian saya yg utama! bila teringat mimpi tu, rasa geli geleman!

lepas tu kaan, saya boleh pulak mimpi saya terjumpa arwah Faizal Yusuf, sobs. dalam mimpi tu, saya jumpa dia kat hospital, tapi bukan siapa2 yg sakit. saya tumpang toilet spital nak berwuduk, then terjumpa dia. pastu mcm ni gak la perbualan kami.

AK: ni tak ada kerja lain la ni, merempitttt je kan?

Arwah : kalau tak merempit, nak kerja apa lagi?


sobs. sedey lak tengok arwah.



lepas tu dalam mimpi saya tu jugak, saya terlambat pergi kerja, terlupa yg hari tu kerja. lepas tu boleh pulak nak amik cuti half day sebab tak sempat nak pergi kerja pagi tu. postpone nk dtg petang je. petang pulak, boleh pulak pukul 3.30 dok tunggu bas lagi. kol brape nak masuk ofis? haish.. spoil mood btol mimpi ni..

nasib baik xbtol2 berlaku.

tapi kan. saya tambah tak ada mood, bila pagi2 nak bgun punyalah seksa rasanya. dalam hati dok mengharap ada masa lg nk smbung tido.

lepas solat subuh, boleh lg bertafakur, smbil menyesali diri, tak dpt smbung tidur lg.. =_=" cis2! xsenonoh btol AK ni.

lepas tu dlm bas pun boleh pejam mata. mmg xde smgt nak kerja. aduhai..

moodless monday punya hal!

4 comments:

nabilah_2908 said...

mungkin AK tgh dok cari hero utk cerita terbaru AK...myb dalam banyangan tu terbayang Arwah..tu yg masuk mimpi....

hahaha..memandai je saya ni kan..heee.. :)

adik2 AK dpt fon dalam gambar tu ke..? comelnya...samsung champ ke tu..or corby....?

tkpe...apa kata AK start menyimpan..pejam mata je simpan...sebulan dua..dpt la fon baru.. :)

Kakzakie Purvit said...

Kalau mimpi pergi kerja, pergi sekolah, nak trip selalu macam itulah. Kadang tak ada kasutlah, tertinggal flightlah... kakak pun kadang mimpi macam tu AK...

Moga roh Faizal aman di sana. Alfatihah....

ainz said...

alang2 fikir nak tuka hp,balik beli smartphone je..hehe..(Tukang cucuk da mai..) ;p

Macam2 AK mimpi ni..tido basuh kaki x?hehe..

Al Fatihah buat arwah..semoga arwah di tmpatkan dikalangan mereka yang beriman..aminn..

Ardini Humaira said...

dni pagi tadi mimpi ular gigit dua2 tangan. dni dah kawen.. jadi dni google yang dah kawen kne patuk/gigit ular.. Alhamdulillah maksudnya baik. tapi Wallahu'alam lah tafsiran mimpi tu betul atau tak. katanya dah dapat kebahagiaan yang diidamkan :')

Related Posts with Thumbnails