~~Pembaca Yang Setia~~

Wednesday, May 26, 2010

Aliesha Kirana~ sebuah Keputusan~

salam..
hehe.... ade sesapa perasan x? haha...ckp la..ade x?
huh..xde..xpe laaa xkecik ati..
sedar diri..
eh emo lak minah ni...
ok la2...
ade pengumuman..
ibu2 bapak2 siapa yg punya anak bilang2 aku...
haha..keluar lagu wali..mentang2 same ngan naseb diri..
oppss..kelaut lagi minah takut laut ni...
ok2..
cuba sume dongak atas..
eh bkn kepala korang..
tp blog aku ni..
kt atas skli...
haaa..hape bezanya...
tetttt!!!! masa tamat...
ceh, sume xperasan...cekodok toll...
hahaha..oklaa...
slme ni blog ni bernama...
~Citra Hati Insan Biasa~
benar ngak?
skrg aku dh tukar...
kepada
~Citra Hati Aliesha Kirana~
terpaksa...
setelah beberapa kajian..
wahahaha...
maaf aku mmg xmalu nk bgtau..
aku sllu menggoogle diriku sendiri..
apa sebabnya? utk nk tgk perkembangan..
hehe..alhamdulillah...
ble search nama tu..
mmg aku la yg keluar..xde klon sejibik lg...
hrp2 xde la yg cilok nama aku ni...amin!!!
tp yg amat mengherankan aku, selama ni aku tgk facebook aku akan berada di petak atas sekali..
bru2 ni aku tgk.. blog penulisan aku, Dari Tinta Aliesha Kirana dh berjaya dptkn petak atas tu... sedangkan blog ni kt petak ke tujuh..jauh tu... blog coretan cinta aliesha kirana yg aku jrg update pn tggi lagi dr blog ni..hampess....
hmm musykil gak aku...


 nape sume ni terjadi...
aku rase cm dh berusaha utk naikkan ranking aku..
kt alexa tu..
walopun dh turun disebabkn kehilangan aku 2 mggu hahaah...rujuk entry ini..
hah..cuba tgk bawah... bwh ni la...


hoho..malu nk tunjuk no byk digit tu..wahaha..tp kesimpulan dr perkara di atas..
xke pelik... alexa ranking yg blog ni..
dh ade dlm region skli..
yg blog penulisan tu lnsung xmasuk snrai region... tp knape beliau di atas? kenapa?
so aku telah amik keputusan utk letak nama aku...
nama aku itu melambangkan dr aku..
walopun bkn nama btol..
wahaha..
inilah nama maya aku...
ALIESHA KIRANA

No comments:

Related Posts with Thumbnails