~~Pembaca Yang Setia~~

Tuesday, May 4, 2010

MoOmOo menggugat KuRa~~

Salam teman2...
Semalam...
ade sekor lembu ikut aku balik umah... Kura kecik ati... sbb lembu tu sgt putih....sedangkan Kura sangat kotor... terus Kura terjun dlm tab...

masuk dlm tab Auni..hehe... makngah pinjam...


lepas aku tonyoh2 Kura...putih la skit die tu..haha.. dh berbulan xbasuh.. xde la die rase pelik sgt dok sblh moomoo..hehe...

proses menjemur di atas sofa...


baru bercahaya skit Kura...hehe~~

lembu yg Kura jeles tu, ikut aku lepas aku jumpa die kt pasaraya... dl aku penah nk lembu tu..tp harga dia mahal sgt... rujuk entry ni.. tp smlm aku singgah pasaraya tu...dh ade sales...less 50%!!! wow!! kalu harga ni berbaloi laa skit nk beli... hehe... pe lg...aku dgn xmalunya beli jugak... meh cni aku kenalkn moomoo..hehe...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
tada!!!!!!

sape yg mmpu menolak kecomelan die ni?!!??!?


tp Auni lg comel kn?!?!


moomoo berkenalan dgn Auni..hehe


tgk... moomoo lg besar dr Auni..hehe


moomoo dan Kura cuba berbaik...


mereka dh jd bestfren!!
hehe~~



No comments:

Related Posts with Thumbnails