~~Pembaca Yang Setia~~

Friday, May 7, 2010

Apa Yang Aku Harapkan dari Mentor 4?

Salam...

barisan mentor...


3 mentor anggun..


protege...

ececeee...pagi2 buta cerita pasal dunia hiburan lak... hehe... tp aku saje nk ingat balik pasal Mentor minggu lepas.. walopun tpksa tukar2 channel sbb nk tgk AIM 17..hehe..tp smpt la jugak aku usha2...
dulu mase mula2 dorg umumkan mentor2 yg bakal berada dlm mentor... aku rase aku minat Ziana Zain, tp ble tgk protege die, aku rase biase2 je... hehe...xingat lak nama pompuan tu.. tp nmpk cm die tu malu2 skit..hehe..tp xpe...beri die pluang dl..mybe nnti die menonjol..
pastu aku xske sbb nmpk dorg cm lebihkan Mas Idayu dlm sgla hal...tgk la iklan utk mentor pn kbyknnya mas idayu n protege die, shaq tu... sore shaq tu bley la tahan..tp aku ske sore Black lg.. pastu leh lak die hentikan persembahan shaq sbb shaq sakit tekak..ske ati jer ek..cm mentor tu die punya lak... nmpk sgt laaa diskriminasi..huuuuu~~~
yang aku terkejut, ble Joe Flizzow amik sorg peserta bertudung...xdela aku nk galakkan pompuan btudung menyanyi...cuma xsangka Joe Flizzow xkisah utk terima protege brtudung...mula2 dl ingat Joe msti amik dak lelaki yg hip hop...tp sngkaan tu meleset.
pastu Azmeer... hermm.... aku tgk protege die ala2 Azharina skit... bley la..mmg nmpk taste Azmeer pn... pompuan yg boleh nyanyi balada.
pastu Mus May..herm...ayim kot nama mentor die.. bley la..cuma mekap die over sgt..nk tunjukkan rock pn..xperlu la smpai eye shadow cmtu...huhu..
last skli dayang...herm... protege die aku ske... hehe... sore sedap... tp aku blum ade protege feveret lg.. tgk la dl perkembagan cmne... sape yg menonjol... utk mase ni masih mencari kekasih.

ok..td googling..jumpa mende ni..meh la kita kenal2 dorg..hehe..


ADI
Mentor : Dayang Nurfaizah
Nama Penuh : Adi Hamiz bin Johar
Nama Panggilan : Adi
Warganegara : Malaysia
Bangsa / Agama : Melayu / Islam
Umur : 23 tahun



 
 
 
 
 
 

AYIM
Mentor : Mus May
Nama Penuh : Haimie Bin Napsun
Nama Panggilan : Ayim
Warganegara : Malaysia
Bangsa / Agama : Islam
Umur : 19 tahun


 
 
 
 
 
 
 
 
ILA
Mentor : Joe Flizzow
Nama Penuh : Ila Damiaa bt Johar
Nama Panggilan : Ila
Warganegara : Malaysia
Bangsa / Agama : Melayu / Islam
Umur : 21 tahun






NANI
Mentor : Azmeer
Nama Penuh : Nurhadzwani Binti Salleh
Nama Panggilan : Nani
Warganegara : Malaysia
Bangsa / Agama : Melanau / Islam
Umur : 24 tahun



 
 
 
 
 
 

SHAQ
Mentor :Mas Idayu
Nama Penuh : Mohd Shabini bin Ibrahim
Nama Panggilan : Shaq
Warganegara : Malaysia
Bangsa / Agama : Melayu / Islam
Umur : 25 tahun


 
 
 
 
 
 
 
 

THALIA
Mentor : Ziana Zain
Nama Penuh : Ketty Natalia binti Rasul
Nama Panggilan : Thalia
Warganegara : Malaysia
Bangsa / Agama : Melayu / Islam
Umur : 23 tahun








Sumber: LimauAis.com
apa yg aku hrpkn dr dorg?hehe... aku hrpkn mentor kali ni sebagus mentor 3 yg lepas..hehe

3 comments:

gooseberries said...

yup2.. x sabar gak r nk tgk mentor kali nie. sbb kebanyakkan suara agak bast gak .. =))

chokilala said...

hai. saje datang menyibuk dekat sini. hehehehe

hurm. yang nani protege azmeer tu dulu, dia sama tempat belajar dengan saya. kitaorang belajar di UTeM, melaka. nani tu memang boleh menyanyi & dia pun memang penyanyi untuk orkestra UTeM. hehehe. orkestra UTeM agak aktif & selalu juga menang contest orkestra within IPTA kalau xsilap

nani tu dah habis belajar & dia tu sebenarnya bekerja sebagai engineer. hohoho. tapi join mentor, mungkin sebab passion dia ke arah nyanyian walaupun dah ada kerja

haha. tu je la info tambahan :D

Aliesha Kirana said...

gooseberries~ hehe...btol2...xsabo nk tgk..tp xtau nk sokong sapa lg..hehe..

chokilala~ owh..thanks 4 da info... hehe... tu la kn...ble dh minat, keje bagus pun rela tinggalkn..hehehee

Related Posts with Thumbnails